Bikerbitch skrev:Välkommen tjejen! För mig spelar det ingen roll vilka mått du har eller hur du ser ut, jag är inte singel så jag kommer inte ragga på dig ändå
Det rockar hårt att du kör 400a
iommi skrev:Hon har ju en tuffare 400a än dig! klarar du av denna konkurrans?
eller får vi se er brottas i en gyttjepöl i underkläderna??
Bikerbitch skrev:Tuffare? Well, föraren till FWS.en har iallafall körkort och får köra Bettan själv Gyttjepöl med underkläderna? Det kostar !
När hon fått kortet då?Bikerbitch skrev:Tuffare? Well, föraren till FWS.en har iallafall körkort och får köra Bettan själv Gyttjepöl med underkläderna? Det kostar !
Holger skrev:mc tjej!! singel!! vill veta telenummer*ler*
ps.välkommen
iommi skrev:kostar vad? skulle tro att man skulle kunna skapa en insamling här på sporthoj och lyckas komma up i fina summor!
Du har ingen vattenskoter, du får får inte va meee!Teo skrev:Caffe, Jag ser di inte som något annat än en reval i detta fall!
Syss skrev:Välkommen!
Förresten, får man vara med på den där gyttjebrottningen?? Det var några år sen sist nu, man blir lite sugen....
iommi skrev:ja det får du ärna bara! ju fler ju bättre. Vi kanske ska börja planera?
Syss - frivillig
Bikerbitch - eftersom du är snuskigt pank så är varenda krona en förmögenhet. så du kan få 50 förmögenheter från mig som oxå snuskigt pank.
Memmsan - olkart
fler tjejer som vill vara med? tänkte hålla denna brottning i min lägenhet. Finns det någon vänlig själ som vill låna ut sin kamera?
Bikerbitch skrev:wooooha, nu väntar vi bara på att trådskaperskan lägger upp en bild så grabbarna vet vad som väntar. 1 85.a och 2 86.or i gyttjebrottning
Jag tror att du glömde OMFG och FU.eisbaer skrev:*INTERNET* KJAMIZ LOL ROFL LUNAR ARGH. Herreguh
Bikerbitch skrev:wooooha, nu väntar vi bara på att trådskaperskan lägger upp en bild så grabbarna vet vad som väntar. 1 85.a och 2 86.or i gyttjebrottning
Syss skrev:yes! var, när????
det här blir väl något att planera in i kalendern va...
Mattias skrev:Jag tror att du glömde OMFG och FU.
*rodnar* KlArt dU kAn!!! *kjan* *pözz*eisbaer skrev:Kan jag få din hemadress? *s* *smile* *stjärnor*
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |