Ny tröjomgång för sommaren 09

Status
Ej öppen för fler svar.

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Swedie: Går det att beställa tröja? Eller är det försent!??

//panos
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Hehe...Ja du!
Snurrig i huvet...sovit dåligt...magkatarr :D
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Kul att se intresset! :) Tyvärr har tryckeriet meddelat en semester till v33... Känns inte så bra, men inte så mycket att göra åt. Dock nytt är att det kommer gå att beställa vecka 33 och 34 (och framåt) och få leverans inom 1-2 veckor från betalning. Det kommer inte längre bli att gruppbeställa.

Bra nyheter, det uppskattas... kanske man skall skaffa en Sporthojströja tillslut då.
 

puttePROswe

KTM4EVER
Gick med
17 Mar 2009
Ort
Fraahmseedan
Hoj
Skall handla geggmoppe
Kul att se intresset! :) Tyvärr har tryckeriet meddelat en semester till v33... Känns inte så bra, men inte så mycket att göra åt. Dock nytt är att det kommer gå att beställa vecka 33 och 34 (och framåt) och få leverans inom 1-2 veckor från betalning. Det kommer inte längre bli att gruppbeställa.

MMM gött... :Bugar
 

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Ort
Stockholm-ish
Hoj
>1
Kul att se intresset! :) Tyvärr har tryckeriet meddelat en semester till v33... Känns inte så bra, men inte så mycket att göra åt. Dock nytt är att det kommer gå att beställa vecka 33 och 34 (och framåt) och få leverans inom 1-2 veckor från betalning. Det kommer inte längre bli att gruppbeställa.

Genom detta så innebär det att vi själva blir ansvariga för vår egen beställning?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Genom detta så innebär det att vi själva blir ansvariga för vår egen beställning?
Vad menar du med det? Du ansvarar väl alltid för en egen beställning? Det är precis som tidigare gällande allting. Betala, få din tröja inom 1-2 veckor. Kommer inte tröja, fråga "Vaffö få ja inte min tröja?" och du hanteras, som vanligt.

:)
 

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Ort
Stockholm-ish
Hoj
>1
Vad menar du med det? Du ansvarar väl alltid för en egen beställning? Det är precis som tidigare gällande allting. Betala, få din tröja inom 1-2 veckor. Kommer inte tröja, fråga "Vaffö få ja inte min tröja?" och du hanteras, som vanligt.

Det kommer inte längre bli att gruppbeställa.
:)

Vad betyder detta då?
 

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Ort
Stockholm-ish
Hoj
>1
Kanske att man inte behöver vänta på att allas tröjor ska bli klar för packning innan dem kan skicka?:gnissla

Lr att vi inte längre behöver beställa många tillsammans från SH utan beställer själva direkt från tryckeriet. Det var så jag menade med att ansvara själva (för att beställningen går iväg till tryckeriet).
 

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Att det inte är gruppbeställning, utan leverans inom 1-2 veckor efter betalning. Repeterar. Du beställer som vanligt, men med leverans inom 1-2 veckor efter betalning.


Var beställer jag?
Vad finns för alternativ och till vilka priser?
Tacksam för svar
/Pf
 

Yami

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jul 2009
Ort
På landet
Hoj
XJR1300
Här: www.sporthoj.com/klader/troja.php

Dock inte nu, utan vecka 33. Detta utannonseras via nyhet på förstasidan samt en tråd i forumet.
Plöjt igenom några sidor nu på denna tråd utan att hitta priserna. Vad kostar tröjorna?
Länken är ju stängd för beställning och kräver dessutom ett lösenord som jag inte har för att gå vidare.
Om nu alla skall beställa själva, var får jag tag i lösenordet?
 

Lord Belial

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Vänersborg
Hoj
2014 Yamaha MT-07
Att det inte är gruppbeställning, utan leverans inom 1-2 veckor efter betalning. Repeterar. Du beställer som vanligt, men med leverans inom 1-2 veckor efter betalning.

Kanske dum fråga, men då jag inte sett några priser någonstans så undrar jag om priset påverkas när man inte beställer en stor mängd? Brukar ju ofta vara så att priset blir billigare om man beställer större mängd. Dock kanske det inte gäller detta fallet eftersom alla har sitt unika namn och slogan.
Ursäkta eventuell dum fråga :fyllisar
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Priser är samma som förra gången (vilket hade en höjning i priset tyvärr):

Tröja / Sweater 480 kr
Munk-tröja (tröja med Luva) 580 kr
T-shirt (ingen armtext) 300 kr
Long Sleeve (tunn som T-shirt men med långa armar) 350 kr
 

phille_hbg

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
detta bådar gott! :D väntar med spänning just nu! jag vill också vara tuffing med tröja och sånt ju! ;)
 

oskrapt

Ny medlem
Gick med
11 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
R1
Jag är inne på beställningssidan. Men ja tror ja e idiot. För ja kommer inte vidare.

Den frågar efter lösenord för sen anmälan. Vad göra?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top