Ny tröjomgång för våren 09

Status
Ej öppen för fler svar.

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
KTM Duke -04
Idag så hängde det ett paket på dörren när man kom hem :) .. härligt. bra kvalitè verkar det oxå vara .. men storlekarna är mycke mindre än förr förra gången.. men kanonfin. Bra jobbat swedie :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Idag så hängde det ett paket på dörren när man kom hem :) .. härligt. bra kvalitè verkar det oxå vara .. men storlekarna är mycke mindre än förr förra gången.. men kanonfin. Bra jobbat swedie :tummenupp
Alla säger storlekarna är mindre än förra gången osv... Var du verkligen med i förra omgången från senaste tryckeriet? isåfall, vad för märke på tröjan är det du fick nu?

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Alla säger storlekarna är mindre än förra gången osv... Var du verkligen med i förra omgången från senaste tryckeriet? isåfall, vad för märke på tröjan är det du fick nu?

Förr Förra gången skrev han.

MAO Gången innan förra gången.:tungan

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ingenting här heller.....:va Kommer den inte i morron så stannar jag hemma från jobbet o biter på naglarna, så det så!

drexx

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
K1200S-07
Ringer dom innan dom kommer,hänger dom på dörren eller får man hämta? Verkar ju sjukt om dom hänger på dörren, då é den ju borta direkt. Man måste ju få info på nåt sätt att det är på g!?

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
KTM Duke -04

det jag menade var att den var mindre i storleken än den från gamla tryckeriet du anlitade nångång. (det var nån red level south west).
Men mycke bättre kvalite på denna från denna omgång. så är mycket nöjd.. jag tog till storleken så den räcker mer än väl :tummenupp

akita1

Medlem
Gick med
25 Feb 2008
Hoj
Honda vf 1000r -84
Fick min tröja idag, och arm trycket är på fel arm?! är det nån mer som fått på fel arm? enligt beställningen ska trycket vara på höger arm, men det sitter nu på vänter? ska det vara så?? är det någon mera som fått fel??

:tummenupp VÄND PÅ TRÖJAN DÅ, SÅ ATT TRYCKET KOMMER PÅ RÄTT ARM !!:confused:

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Du skämtar va?

Du kan väl inte på allvar mena att du skall byta tröjan bara för att
trycket sitter på "fel" ärm.

Herregud!
Men... han kanske har skrivit "HÖGER" på höger arm och "VÄNSTER" på vänster arm för att lättare kunna följa vägbeskrivninger, tänk vilket problem det skulle kunna orsaka... :rolleyes:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Idag fick jag en avisering från DHL att jag kan ringa o beställa tid för leverans av min tröja:banana :)

Antec

Att vara lycklig, Är väl inte OLAGLIGT
Gick med
14 Jun 2008
Hoj
-08 Honda cbr 1000
Du skämtar va?

Du kan väl inte på allvar mena att du skall byta tröjan bara för att
trycket sitter på "fel" ärm.

Herregud!

De kan du fethajja att jag kommer göra.. har inte betalat 550:- för en sak som sen är fel när den kommer hem!! Då kunde jag ju lixon gått till tröjtryckaren här i stan och gjort en egen redan från början.. man vill ju ha en enhetligt tröja med alla andra, va ju därför som jag beställde här ifrån!!!:mad:

Men... han kanske har skrivit "HÖGER" på höger arm och "VÄNSTER" på vänster arm för att lättare kunna följa vägbeskrivninger, tänk vilket problem det skulle kunna orsaka... :rolleyes:

Precis du vet vad du pratar om!!!:tummenupp

Du är ju dum! Den ska du spara!

Det är ju en "oneofakind"!

Endast du med en sådan tröja. Det är ju respekt.:tuttar

Men de är ju så typiskt att de skulle hända mig.. Jag har alltid otur med allt jag ska göra. bara tur att man står upp idag!!! hehe:)

Last edited:

@ngel

Guest
Jippy!!! :banana :banana
Dom kom idag! S-tans kul och verkar vara bra kvalle på dom... Som alltid mycket nöjd ..
Thx Swedie och co.. Ypperligt jobb ni lägger ner på detta! :tummenupp :tummenupp

En liten poäng bara ;) Beställde 2 stycken, dubbel frakt, men de kom såklart i samma påse... Bjussar på de tiorna... För den goda sakens skull... No problems :)
Men kan man inte fixa nästa gång så att man kan beställa flera på samma order? Lägga till ett par rader i formuläret eller nått kanske går att göra :)
(nu är det säkert någon som tycker skriv 2 st istället.. men se det är lite skillnad på mig och gubben min... blir lite klyddigt då... Han får inte plats i en storlek M :D :D Ålaskinn skulle få en ny definering)

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Borde inte typ alla få sin tröja ungefär samtidigt?? Jag har inte fått min men den kommer väl i veckan då. *hoppasÅlängtar*:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM