Ny tröjomgång för våren 09

Status
Ej öppen för fler svar.

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
najs!

tips på storlek till en lång och smal herre med långa armar ? (jag ogillar verkligen när tröjan inte räcker till hela armarna)

Undrar om det är nån som beställt innan som skulle passa ovanstående samt mig? 1,90 80kg?? Tacksam för svar. :7peta
 

Blaster

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2008
Ort
Södertälje
Hoj
Kawasaki zx7r -97
är ca 175 o 65kg. Ganska liten med andra ord. Kör medium utan skinställ, Large om jag har det på mig, passar perfekt. Helldre för stort än för litet. Verkar vara olika för alla :O
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Det eviga tjatet om storlekar! Vet inte om folk jämnför med när dom har tröjan i vanliga fall och när man har den utanpå stället.

Vill minnas att min gamla från 03 el nåt var Large och ja kunde då hade den till båda delar, satt tajt över stället också.


Bara ta nåt som låter bra, orka bry sig så mkt om storlekar! :)
 

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
För 550;- så kunde de vara värt att fråga tänkte man så man slipper att ärmarna slutar vid armbågarna. Aja får väl dra en xl då och hoppas de inte blir den sista fallskärmen man tar på sig!
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Då var det dags igen! :) Köpte en tröja utan luva föra gången! 188cm lång och väger 82 kg!
XL blev de (trotts att jag har L i vanliga fall) och det passar bra både ovanpå stället och civilt! :D

Nu till min fråga!

Har aldrig beställt T-shirt innan, men funderar starkt på att göra det nu. Måste ju utöka kollektionen.. hehe

Tror ni att L i T-shirt räcker eller ska jag satsa högre o ta XL. Har L i vanliga fall.

Tack!
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Leveransdatum: Om tillräckligt med orders, JULEN 2008.

:D
 

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Ort
Slöddertälje
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Nu till min fråga!

Har aldrig beställt T-shirt innan, men funderar starkt på att göra det nu. Måste ju utöka kollektionen.. hehe

Tror ni att L i T-shirt räcker eller ska jag satsa högre o ta XL. Har L i vanliga fall.

Tack!
Å vad e ovanliga fall? T-shirt utan på skinnstället? Köp så klart L om det e det du har på alla dina andra T-shirts :tummenupp
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Å vad e ovanliga fall? T-shirt utan på skinnstället? Köp så klart L om det e det du har på alla dina andra T-shirts :tummenupp

haha Visste att nån skulle lägga ett sådant kommentar! Jag hänger nog för mkt här.. :va :rofl
Ja, precis jag tänkte införa nya modet "T-shirt utanpå skinställ"! :yoparty

Nä, men jag tänkte bara om dom också är små till storlek.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag är 188/82 och jag kör L, perfekt utanpå stället

Av senaste utskicket?

Jag fick en L, är 186/88. Lagom att ha som vanlig tröja tills första tvätten, då var den för liten. Att ha den utanpå stället var inte ens att tänka på.
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Av senaste utskicket?

Jag fick en L, är 186/88. Lagom att ha som vanlig tröja tills första tvätten, då var den för liten. Att ha den utanpå stället var inte ens att tänka på.


Det var precis det man var rädd för. Jag beställde av senaste utskicket (förra gången då) en tröja utan luva. 188 lång och 82kg. Beställde XL och det var nog tur att jag gjorde det. Passar både uppe på stället och civilt.
 

Volbeat

Pres of EDDIE RIDER`S MC
Gick med
29 May 2007
Ort
munkedal
Hoj
08 Honda Fireblade 1000rr
1,89 lång 120 pannor stl xxl sitter som en sportmössa, men d lär inte gå o dra den över stället vid en nödsituation!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top