Ny tröjomgång för våren 09

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Bah! Tryckeriet hörde av sig om leveransproblem o nu efter svängningar så säger dom att leverans sker inom 3 veckor. Jag kan inte mer än ursäkta. It's out of my control! :(

Till nästa omgång ser det ut som jag att jag byter tryckeri igen till ett tryckeri som kan ta emot order på webben och som så fort betald leveras inom 1 vecka. På så sätt slipper vissa vänta flera månader på leverans som nu.

Ledsen alla! Jag gör så gott jag kan!
 

Pyret1964

Mctjej
Gick med
23 Mar 2008
Ort
Sjöbo
Hoj
2009 Triumph Sprint ST 1050
Bah! Tryckeriet hörde av sig om leveransproblem o nu efter svängningar så säger dom att leverans sker inom 3 veckor. Jag kan inte mer än ursäkta. It's out of my control! :(

Till nästa omgång ser det ut som jag att jag byter tryckeri igen till ett tryckeri som kan ta emot order på webben och som så fort betald leveras inom 1 vecka. På så sätt slipper vissa vänta flera månader på leverans som nu.

Ledsen alla! Jag gör så gott jag kan!

Jag hoppas att det inte är någon som anklagar dig för sånt som inte du kan råda över.. De flesta av oss vet att du gör ett gott jobb :tummenupp och utan din insats så hade vi kanske varit helt utan tröjor..

Keep up the good work..
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du har inget redan på g? Menar det där man kan beställa direkt på hemsidan. Finns ju redan köpsugna medlemmar, mig inräknat. :)

Dom som beställt denna omgången har ju reda betalt så dom kommer ju ändå få vänta på sina tröjor.
 

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Ort
MALMÖ
Hoj
Gixser
Du har inget redan på g? Menar det där man kan beställa direkt på hemsidan. Finns ju redan köpsugna medlemmar, mig inräknat. :)

Dom som beställt denna omgången har ju reda betalt så dom kommer ju ändå få vänta på sina tröjor.


Ja men det tar sin lilla tid!
 

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Värnamo
Hoj
-02 Yamaha R6
Fan va tråkigt att man kommer få vänta upp till 3 veckor, men det finns inget annat o göra.

Bra jobbat iaf!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Att tryckeriet strular.Ska ta 3 veckor som swedie säger :näsblod

jaha? d bryr inte jag mig om, var inte det jag skrev eller fråga om iheller. förrästen så ser jag vad swedie skriver! :näsblod
 

nRoN

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2009
Ort
Umeå
Hoj
Letar KTM
Jag måste ju ha en! Första.. Kul att va här, mycket kul & nyttigt på sajten. Jag jobbade tidigare på ett tryckeri som är ruggigt duktigt. Om någon ansvarig för tröjorna vill veta mer är det bara att skicka ett PM så ska jag se vad jag kan göra..
 

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Jag vill oxå :yoparty
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top