CoRuS skrev:Din bild är den bästa...mest naket än så länge+att jag vet att det gick bra trots allt
Min e ju bara söt å lite sorglig eftersom den lila åsnan har blivit kidnappad av en SH-medlem som kör som ett svin.
KickAss_Prod´s skrev:Jag va ironisk ang. "mitt fula tryne" Jag vet att jag e snygg som fan...kanske den snyggaste bikern in whole sweden?
Bikerbitch skrev:conrad- Exakt den jämförelsen kör jag också med!
Allt för att folk skall säga motsatsen. Tyvärr väldigt vanligt förekommande bland tjejer
Goldwing_WannaB skrev:Eller också är det inte svårare än att det handlar om lite gammal hederlig ödmjukhet? Varför förutsätta det värsta....
nädu det här är den snyggaste bikern i hela svärje!! (kanske tom i hela världen)KickAss_Prod´s skrev:Jag va ironisk ang. "mitt fula tryne" Jag vet att jag e snygg som fan...kanske den snyggaste bikern in whole sweden?
Flåklypa skrev:Fan, Miss Brink. För sillispengarna hade du ju fått en egen mopperäser.
HAYABUSAHENKE skrev:Men!! Min bild e väl fin? + att ja måste berömma Miss Brink,,, Hmm inte illa,, söt som få.
Bikerbitch skrev:Det har aldrig slagit dig att hon kanske har en pushup behå?
Miss BrInK skrev:Jag är 17år din jävla idiot! va fan tror du????
håll käften om du inte har nått smartare att säga...
Flåklypa skrev:Fan, Miss Brink. För sillispengarna hade du ju fått en egen mopperäser.
Silwer skrev:fler parkeratavatarer!
Hagster skrev:17 bast... är inte du typ, gift?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |