Video Ny video på 125cc

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Ghostrider är ju i princip ett inofficiellt varumärke. Och är han din idol ska du nog tänka om. Satsa på din bankörning istället.
Har du ingen film från falken i somras?

Gick med
12 Sep 2016
Hoj
Yamaha YZF 125
Ghostrider är ju i princip ett inofficiellt varumärke. Och är han din idol ska du nog tänka om. Satsa på din bankörning istället.
Har du ingen film från falken i somras?

Jo jag laddade mest upp detta klippet som en kul grej. Tänkte börja ladda upp videos från Falkenberg och min resa från nybörjare till vad det nu leder till. Har en video från Falkenberg i somras som jag funderat på att ladda upp :)

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Förvånad att den pinnar på så pass bra. Hoppas bara inte du blir en siffra i statistiken :(

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Döpte om rubriken en aning då du knappast är en "GR" och ska nog inte skriva dig som en sådan. ;) Du felbedömer avstånd rätt hyffsat så bilar som möter får bromsa (sist i filmen). Och köra om buss i högersväng... med en trött 125:a, dödslängtan?

Satsa på bana och kör för adrenalin, men ta inte med någon annan när du frontar med bil eller annat. Folk är trötta på denna typ av körning.

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Jävligt kul med lite ungt blod här på SH:tummenupp Välkommen:) Men...( ja,nu kommer det ), tror inte ens att speciellt många av de värsta hardcore åkarna här tycker att det är coolt att testa gränser på gatan. Lägg upp dina klipp från Falken som Murmeldjuret föreslog så får du:tummenupp. Vill tjöta med dig i framtiden och se dina "möten" i livet:hej

Gick med
12 Sep 2016
Hoj
Yamaha YZF 125
Aa tack för alla kommentarer. Gjorde mest denna videon som ett test och döpte den till ghostrider så fler folk skulle se den. Ska hålla mig till bankörning och filma den resan som ni säger :)

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Hoj
Ducati 748, 848
Hej! Jag har laddat upp ett youtube klipp med lite körning på min Yamaha yzf r125. Vad har ni för kommentarer på videon förutom att det är dumt och att jag behöver tvätta rutan?

https://m.youtube.com/watch?v=QYB1oElxwQ8
Det är nåt visst med att vara 17, visst är det eller hur?
F-n du kör om på ställen och med sån trafik att jag nog liksom låtit bli.
Det är liksom inte så ballt att reduceras till ytterligare en siffra i statistiken.

Det finns bättre ställen och platser att tänja gränserna på. :fakta

Sent from my SM-T320 using Tapatalk

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Såhär spontant kan jag väl säga att du har lite dålig avståndsbedömning, bristande planering, konstiga spårval och går på avslag/broms genom kurvor/rondeller. Kort sagt, du kör på hörntänderna.
Mer träning på att köra fort som fan (och snyggt) på bana så ska det nog se bättre ut.

Gick med
12 Sep 2016
Hoj
Yamaha YZF 125
Jag förstår allas kommentarer precis och är tacksam. Om jag skulle börja ladda upp videos på när jag kör på bana och tränar och börjar tävla, finns det någon som skulle tycka att det var något kul att se på och följa?

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
MT-09
Såklart vill vi se dig utvecklas:tummenupp Gör rätt oftare än du gör fel och bjussa på dig själv när det går åt h-e, samt sätt lagom ambitiösa mål för varje säsong så skall du se att det händer grejer. Kör hårt!

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS