Ny Youtube Supermoto stuntkanal!

Fuchs

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2011
Hoj
Yama SM
Fan va alla borde hata vartenda jävel då, dessa gör dnåogot olagligt och varenda kjevel ghör något oloagligt, .. överdrivter.."förstör en hobby" okaty?!? :)

rätt intressant att det är bara 125ccm killar som tycker att det var fränt med skadegörelsen.

det ni inte har förstått är att ingen har sagt att "börna" "åka på bakhjul" osv är det dumma! det har nog alla gjort och många gör det rätt ofta.

det enda som vart knås i denna filmen är just att de där burnout sker på en löpbana. gör man en börnout på gatan, trottoaren eller liknande så är det ingenting förutom däcket som tar stryk. men på en löpbana så förstör man en sportplats som är allt annat än billigt. dessutom är det många människor som bli lidande av detta!

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Hoj
CBR F4I Stunt
rätt intressant att det är bara 125ccm killar som tycker att det var fränt med skadegörelsen.

det ni inte har förstått är att ingen har sagt att "börna" "åka på bakhjul" osv är det dumma! det har nog alla gjort och många gör det rätt ofta.

det enda som vart knås i denna filmen är just att de där burnout sker på en löpbana. gör man en börnout på gatan, trottoaren eller liknande så är det ingenting förutom däcket som tar stryk. men på en löpbana så förstör man en sportplats som är allt annat än billigt. dessutom är det många människor som bli lidande av detta!

Du vet ju inte äns att det gick sönder? Ja och min polare var dit och kollade där dom hade kört. Och det var knappt något märke? för det första var det utanför (springbanan) och för det andra blev det inget. Så kolla upp innan du säger att det blev förstört :)

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Hoj
Kawasaki Z1000 -14

Har du missat det när pimpstar förstörde en antik(?) lång trappa. Lite samma stuk enligt mig.

Fuchs

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2011
Hoj
Yama SM
Du vet ju inte äns att det gick sönder? Ja och min polare var dit och kollade där dom hade kört. Och det var knappt något märke? för det första var det utanför (springbanan) och för det andra blev det inget. Så kolla upp innan du säger att det blev förstört :)

självklart har jag inte åkt 20mil för att kolla men vet hur ett gummidäck kan sliter på material och du skriver ju själv att det var nåt märke om än bara knapp. men märke är det vilket som. tror inte ens att vi behöver diskutera vidare om det hur okej det är att göra sönder en sak som inte är ens egen.

Har du missat det när pimpstar förstörde en antik(?) lång trappa. Lite samma stuk enligt mig.

jo det har jag missat och tycker inte att det är bra heller såklart!

men jag har ju aldrig heller sagt att bara de här killar har gjort nåt fel och inte nån annan. jag förstår då inte varför du tar det exempel :confused:

Last edited:

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
självklart har jag inte åkt 20mil för att kolla men vet hur ett gummidäck kan sliter på material och du skriver ju själv att det var nåt märke om än bara knapp. men märke är det vilket som. tror inte ens att vi behöver diskutera vidare om det hur okej det är att göra sönder en sak som inte är ens egen.

jo det har jag missat och tycker inte att det är bra heller såklart!

men jag har ju aldrig heller sagt att bara de här killar har gjort nåt fel och inte nån annan. jag förstår då inte varför du tar det exempel :confused:

Läste dock inte mer än "rätt intressant att det är bara 125ccm killar som tycker att det var fränt med skadegörelsen."

Det var därför jag drog in ett exempel på killar som inte kör 125a. Och nej, jag tycker inte det är fränt..

Fuchs

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2011
Hoj
Yama SM
okej, jag syftade då bara på den här tråden och att det var bara folk som hade 125:a som pratade för åkningen på löpbanan så som skett i den omtalade filmen.

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
fan du stavar sämre än jag :yoparty

:tummenupp

okej, jag syftade då bara på den här tråden och att det var bara folk som hade 125:a som pratade för åkningen på löpbanan så som skett i den omtalade filmen.

Okej, jag missförstod helt enkelt. Antingen tycker man det är fränt eller så finns inte alla delar av hjärnan på plats. Simpelt!

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
KTM 525 -05

Helt otroligt att Sveriges dummaste 16-åringar med 125a har lyckats samla sig på Sporthoj och fucka som runt dom gör..
Inte fan kan någon av dessa pojkar stava heller..

Wow.. Han gör ett litet fel, medan ni idioter knappt kan bygga upp en mening som man kan förstå, stava rätt eller ens kan framföra era åsikter på ett sätt som man förstår..

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
KTM 525 -05
Untitled-1.jpg

Last edited by a moderator:

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Men allvarligt. Varför får tonåringarna vara utanför 125 forumet?

Hade de ståt att vi hade en 1000cc i stället för 125,så hade ni inte klagat å pratat om avstängning!!!....
De värkar ju nästan som att storleken på motorn bestämmer vad man får lägga upp på Sporthoj!!!....

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hade de ståt att vi hade en 1000cc i stället för 125,så hade ni inte klagat å pratat om avstängning!!!....
De värkar ju nästan som att storleken på motorn bestämmer vad man får lägga upp på Sporthoj!!!....

Om det hade stått att vi har varsin 1000cc i stället för 125cc, så hade ni inte klagat och pratat om avstängning.
Det verkar ju nästan som att motorstorleken bestämmer vad man får lägga upp på "Sporthoj".

Varsågod så mycket.

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Om det hade stått att vi har varsin 1000cc i stället för 125cc, så hade ni inte klagat och pratat om avsängning.
Det verkar ju nästan som att motorstorleken bestämmer vad man får lägga upp på "Sporthoj".

Varsågod så mycket.
Glöm det, idiot som idiot. Skadegörelse är för för fan det mest idiotiska som finns och tyvärr fattar inte många "125-åkare" (eller andra heller) detta förrän ni får lite vett i skallen och mognar, betalat skatt några år och inser hur jävla meningslöst det var att förstöra för andra.

Känner på mig en massrensning av konton snart...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Glöm det, idiot som idiot. Skadegörelse är för för fan det mest idiotiska som finns och tyvärr fattar inte många "125-åkare" (eller andra heller) detta förrän ni får lite vett i skallen och mognar, betalat skatt några år och inser hur jävla meningslöst det var att förstöra för andra.

Känner på mig en massrensning av konton snart...

Jag hjälpte ju bara honom med språket?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...