ny!

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
...jag letar efter en honda cbr 600... har du hoj?

Du har verkligen timat MCköp med bra säsong nu. Sjukt mycket hojar till salu just nu. Kommer antagligen lite fler gathojar också.

Är det bara CBR600 som gäller eller har du spanat in andra 600cc?

Tindo

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Ducati Monster 696 2008
Du har verkligen timat MCköp med bra säsong nu. Sjukt mycket hojar till salu just nu. Kommer antagligen lite fler gathojar också.

Är det bara CBR600 som gäller eller har du spanat in andra 600cc?

jo först så tittade jag men nu har jag bestämt mig för en cbr 600 jag är kort så jag når ner bäst på den;) haha tänkte åka runt och titta lite i helgen hoppas att jag hittar något

Jag säger som alla andra: Hej och välkommen. :ligga? :hihi

jag skriver :TACK :)

Last edited:

creare

Guest
Kan väl aldrig bli för tjatigt men Välkommen! :banana

(<--- singel).

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Men va faen.. Du är inte välkommen. Du är tjej, får kortet före mig och kommer mest troligt att köra ifrån mig och min "vespa" utan problem... Go away =P

Tindo

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Ducati Monster 696 2008

ja förvånad;)?

Men va faen.. Du är inte välkommen. Du är tjej, får kortet före mig och kommer mest troligt att köra ifrån mig och min "vespa" utan problem... Go away =P

haha hoppas att jag gör om du åker vespa annars är det ju något som inte stämmer;)

Hej hej, är det gamla cbr:en eller den nyare modellen du är ute efter?

nyare... eller allt är ju relativt men från 05 och framåt.....

hej o välkommen

tack tack

Last edited:

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
hej tillbaks :) välkommen hit!!

kort oxå så det blev en ER5 den enda jag nådde ner bra på...ska ta ur pluggen på´n nästa år :)

Last edited:

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Citat:
Inskickat av SheikYoras

haha hoppas att jag gör om du åker vespa annars är det ju något som inte stämmer

Nja vespa och vespa, frågar mamma hur det går med mc handlandet så kommer jag säga att jag köpt en vespa *host* Blir en zx10r -08 som första hoj :S Men lär inte våga gasa med den ändå alltså lär du köra ifrån mig :p
Har du varit iväg och tittat på någon mc än?

Tindo

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Ducati Monster 696 2008
Välkommen!:) Skriv om du kör neråt halmstad någon gång!

tack eller så kan du skriva om du är i gbg nån gång ;)

:hej:hej

Alltid roligt att se en tjej på hoj:tummenupp

ja eller hur!! synd att jag inte hittat någon ännu och bara sitter och glor på min profilbild;)

hej tillbaks :) välkommen hit!!

kort oxå så det blev en ER5 den enda jag nådde ner bra på...ska ta ur pluggen på´n nästa år :)

tack tack:) jag körde upp på en er5 men nu ska jag köpa honda så är det med det får sänka den men det är det värt!! mvh johanna

Citat:
Inskickat av SheikYoras

haha hoppas att jag gör om du åker vespa annars är det ju något som inte stämmer

Nja vespa och vespa, frågar mamma hur det går med mc handlandet så kommer jag säga att jag köpt en vespa *host* Blir en zx10r -08 som första hoj :S Men lär inte våga gasa med den ändå alltså lär du köra ifrån mig :p
Har du varit iväg och tittat på någon mc än?

haha ja det hade varit roligt iallafall ;) men tyvärr så tror jag inte det blir så... jag har tittat på några ska kolla två till i veckan så får jag se vad det blir ;) har du köpt din ännu??

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Rider du? Tror att vi stött på varandra på bukefalos.se där jag finns som MrTightRidbralla och du som LillaArabStot.....
och har vi mötts tidigare kan jag bara säga till er andra grabbar att hon inte är något att ha....värsta hängpattarna och luktar gammal stekt sill i muffen....fifan alltså!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Rider du? Tror att vi stött på varandra på bukefalos.se där jag finns som MrTightRidbralla och du som LillaArabStot.....
och har vi mötts tidigare kan jag bara säga till er andra grabbar att hon inte är något att ha....värsta hängpattarna och luktar gammal stekt sill i muffen....fifan alltså!

inte prata illa om din lilla mor igen...

för övrigt bör tjejer bannlysas från sh.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka