Ny!

Caroline

Caroline
Gick med
27 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GS 500 E
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?
 

Chriztian

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Honda Vtr Sp-2
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?

Hej och välkommen :)
Du får väl flörta lite med någon här på forumet som bor i närheten :banana
 

Fredrik GSX

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Vetlanda
Hoj
1997 Suzuki TL1000S(såld)1983 Moto Martin GSXR1100W(såld)1979 Suzuki GS1000E(såld) 2005 Suzuki Bandit 1200 (kvar)
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?

Hej! välkommen, förslag, hmm, du kan fråga nån om du får köra med han/hon!
Finns säkert mång villiga där du bor.
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?
Har du inga föräldrar som fått kortet "gratis"... ? Annars kanske de finns ngn här på SH som bor i närheten som kan tänka sig att ta en tur eller två...

Lycka till iaf..! :tummenupp
 

GJN

Vaya con dios
Gick med
24 Mar 2005
Ort
Gävle
Hoj
1993, Honda, CBR 1000F
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?

Jag bor visserligen inte i Nacka utan i Åkersberga på andra sidan stan, men så länge jag har hojen kvar så kan du ev. få testa grunderna och så med min hoj som är en bra nybörjarhoj. Den är låg, lättmanövrerad, inte så lätt på gasen som vissa andra och väger heller inte så mycket.

Hör av dig om du vill

Kram GJN

Ps. Och du, välkommen hit förresten. Ds. :)
 

Henken78

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2003
Ort
Sala
Hoj
F.d Hojar: Yamaha YZ125 -03, GSXR 750 -96, -00
Välkommen hit, jag hade inte heller nån att köra med så det blev endast körskolan. Som tur var satt gamla moppekunskaperna i så det behövdes inte så många lektioner. Det här blir tredje säsongen med mckort. Hoppas allt går bra! :tummenupp
 

charmis

Vem kan säga nej.....?
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
NX650, KLX300R, DRZ400E
Hej där,
Trevligt att du har valt detta forum, nu är vi ännu fler tjejer som håller på att ta MC-kortet :tungan :yoparty
Själv så har jag en killpolare som handledare och ska köra i körskola, hoppas på ett färdigt kort i sommar :banana
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top