Nya Battlefield 3 till hösten

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Tänkte plocka med mig stationära datorn när jag drog iväg till utbildningen som jag går men jag sket i det i sista sekund. Har haft problem med att datorn råhänger sig igen, på samma sätt som det var innan jag bytte grafikkort. Det funkade hur fint som helst igår kväll men idag när jag skulle lira med rullarn ville det inte alls.
Ska prova blåsa datorn igen på fredag och se om det fungerar efter det, det fungerade nämligen fint i fredags och lördags direkt efter jag hade blåst datorn men idag som sagt gick det helt åt helvete.

bondenpaavo

Dekaltrimmare utav rang...
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
HD Road Glide CVO -19 samt en CBR 1100 XX Super Blackbird -01
Tänkte plocka med mig stationära datorn när jag drog iväg till utbildningen som jag går men jag sket i det i sista sekund. Har haft problem med att datorn råhänger sig igen, på samma sätt som det var innan jag bytte grafikkort. Det funkade hur fint som helst igår kväll men idag när jag skulle lira med rullarn ville det inte alls.
Ska prova blåsa datorn igen på fredag och se om det fungerar efter det, det fungerade nämligen fint i fredags och lördags direkt efter jag hade blåst datorn men idag som sagt gick det helt åt helvete.

Alltså, förra setupen jag hade, då hade jag för hög volt på mina minnen mot för vad minneskontrollen klarade av att köra. Sedan jag bytte minnen till sådana med korrekt volttal så har jag inte haft en crash. Tydligen viktigt iaf. om man kör nyare Intel.

.
Jajust, det var drag på eyeballers ikväll!!!

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Alltså, förra setupen jag hade, då hade jag för hög volt på mina minnen mot för vad minneskontrollen klarade av att köra. Sedan jag bytte minnen till sådana med korrekt volttal så har jag inte haft en crash. Tydligen viktigt iaf. om man kör nyare Intel.

.
Jajust, det var drag på eyeballers ikväll!!!

Det funkade som sagt skitfint direkt efter nyinstallation av datorn så jag tror det är ett mjukvarufel. Ska blåsa om den på fredag kväll när jag kommer hem så ska vi se om det lirar sedan.

Fan att ni ska få ha allt kul själv då :(. Jag hade ju också velat vara med igår kväll!

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hoppas det blir lite lir ikväll, funderar på att fara in till stan och köpa mig en billig joystick... Här ska härjas med jets :yoparty

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Den tanken har slagit mig med... Borde vara lite lättare med joystick både för heli och jet.

Iaf för heli blev det mycket lättare, co-op-uppdraget med helikoptern gick som en dans när joysticken var inkopplad, går att köra så stabilt och säkert då. Tyvärr hjälper kanske inte just det i multiplayer eftersom det är engineers överallt...

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Iaf för heli blev det mycket lättare, co-op-uppdraget med helikoptern gick som en dans när joysticken var inkopplad, går att köra så stabilt och säkert då. Tyvärr hjälper kanske inte just det i multiplayer eftersom det är engineers överallt...

Mmm, kikade lite på joystick idag men jag avstod, idag IAF. Det kostar väl multum om man ska ha en som är programmerbar alternativt redan har bra drivare/konfig för battlefield 3.

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Någon som vet när nästa patch kommer :confused:

Jag har nu en tillfällig bojkott mot BF3 tills patchen kommer, igår var jag så förbannad att jag fick ta mig en stor whisky för att lugna ner mig :D

/T

bondenpaavo

Dekaltrimmare utav rang...
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
HD Road Glide CVO -19 samt en CBR 1100 XX Super Blackbird -01

Jag har nu en tillfällig bojkott mot BF3 tills patchen kommer, igår var jag så förbannad att jag fick ta mig en stor whisky för att lugna ner mig :D

/T

De få problem jag haft löstes genom att ge BF3 + battlelog tillåtelse i mitt antivirus, samt brandväggen. Routerns portar för spelet samt punkbuster låstes upp för trafik.

Hörde om någon som kör nVidia grafkkort, han avinstallerade all medföljande junk-programvara. Löste hans problem.

Prova...

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09

/T

Tror inte det är battlefield som är problemet då det fungerar för de flesta. Kolla istället runt på forumet, gav det rådet till Roller och han verkar ha löst sitt problem.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/

Mvh

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
De få problem jag haft löstes genom att ge BF3 + battlelog tillåtelse i mitt antivirus, samt brandväggen. Routerns portar för spelet samt punkbuster låstes upp för trafik.

Hörde om någon som kör nVidia grafkkort, han avinstallerade all medföljande junk-programvara. Löste hans problem.

Prova...

Det som är frustrerande är att jag testat alla de här sakerna. I fredags funkade allt skitbra och jag började till och med får lite flyt i spelet. Sen kom lördag som funkade sådär och så kom söndag och totalskit inte en avslutad runda bara hängde sig hela tiden.:död

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Det tillfälliga bojkotten är nu temporärt över. Har provspelat två rundor och tro det eller ej men det hängde sig inte:) Lite smolk är det allt i bägaren, jag utvecklas inte ett skit som spelare, fortfarande lika kass på att upptäcka fienden innan de upptäcker mig. Och jag misstänker att jag har fått en porslins figur att spela med. Så här ser fördelningen ut av hur många skott det krävs för att döda mig respektive fienden. Jag = 1 Fienden = 50 :näsblod

Fan vad jag känner mig gnällig

Over and out

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Idag är folk dumma i huve nå jäävulskt på live.
Förbannad man bli när man i princip spelar själv emot andra laget. :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...