Nya Battlefield 3 till hösten

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Joina sporthoj.com platoonen
tänkte bara säga det. Bra forum för att se vem som spelar/är online osv. Så slipper man kötta ensam!

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Om jag inte har sagt det innan, sitt närmre skärmen.
Jag sitter ca 1,5-2m ifrfån 32tums tv'n.

Vilket sikte har du fått?

Ta det lugnt, lägg dej och vänta på fiende. Spring lite bakom de andra i laget och se vad dom börja skjuta på.

Jag lovar, det kommer att släppa, och när det väl gör det så är det löjligt kul!

jag sitter ca 2 m från 52 tums tv. Jag har bara fått de första siktena, alltså inget speciellt. I början sprang jag runt som ett miffo och försökte hitta snubbar att fylla med bly, det enda resultatet av det var att JAG blev fylld med bly:död. Efter det ändrades taktiken och jag började förse lagkamraterna med ammo och med kits och låta dem skuta motståndarna, mindre egna dödsfall och mindre med poäng för mig:gnissla Så nu försöker jag hitta en mellanväg, att både vara bra på att hjälpa laget med ammo och med kits samt att erövra flaggor och spränga mcoms.

Ps. Bf3 är mitt första försök att spela multplayer, innan så spelade jag mest diablo och spindelharpan :näsblod

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
jag sitter ca 2 m från 52 tums tv. Jag har bara fått de första siktena, alltså inget speciellt. I början sprang jag runt som ett miffo och försökte hitta snubbar att fylla med bly, det enda resultatet av det var att JAG blev fylld med bly:död. Efter det ändrades taktiken och jag började förse lagkamraterna med ammo och med kits och låta dem skuta motståndarna, mindre egna dödsfall och mindre med poäng för mig:gnissla Så nu försöker jag hitta en mellanväg, att både vara bra på att hjälpa laget med ammo och med kits samt att erövra flaggor och spränga mcoms.

Ps. Bf3 är mitt första försök att spela multplayer, innan så spelade jag mest diablo och spindelharpan :näsblod

Se till att du lyssnar på random skrik oxå.
När någon "spottar" en fiende så ropas det nämligen ut exempelvis "sniper spotted" och då kan man ju stanna bakom nått skydd och se om man kan hitta vart den är spottad.
Det ska dyka upp på minimapen om fienden är inom räckhåll och även med en orange pinne på huvudet.
Ibland har man tur och spelar med ett lag som är bra på detta. Då blir det betydligt enklare att hitta folk att skjuta.

Efter ett tag så lär man sej som sagt dessutom ungefär vart folk brukar springa och man blir mycket mer uppmärksam på rörelser när man vet exakt hur banorna ser ut.

En sista grej är att om du hör lite pip så kan det vara en Spawn Beacon som en sniper ställt ut. Där är det bara ställa sej och vänta tills nån spawnar sen peppra dom som fan :)
Repetera tills nån kommer och knivar dej :huvet

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Tja! Vill anmäla mig för tjänstgöring i SH-plutonen:)
Men har inte införskaffat spelet ännu.

Vilket är det bäst på av PS3 och PC?:va

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Tja! Vill anmäla mig för tjänstgöring i SH-plutonen:)
Men har inte införskaffat spelet ännu.

Vilket är det bäst på av PS3 och PC?:va

Nog större squad på PC och har du en bra dator som klarar spelet samt en bekväm stol så är det nog att föredra.

Personligen kör jag PS3 eftersom jag klarar max 20 minuter framför min dator innan röven domnar av.

Vi är minst 4 här som kör PS3 iaf :p

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Finns det någon sida med tips/trick på hur man blir en bättre spelare?

Jag tror jag hade behövt ha lite teori blandat med praktik. Vill gärna utveckla mitt spelande så fler motståndare kan bly i skinkan.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
bf3 och uppdateringarna:

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111122/battlefield-3-ar-uppdaterat

-- Visuals, Stability and Performance Fixes:
• General performance and loading time improvements
• “Black Screen” fix for an issue occurring on some PC Configurations
• Stereo and Rendering Support for Nvidia and AMD Graphics Cards
• Adjusted the “stuttering” encountered on some PC configurations.
• Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions
• Fixed multiple problems when using multiple monitors (Eyefinity / Surround).
• Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards
• Improved loading times for certain textures
• Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS
• Added console command “UI.DrawEnable” to hide UI for screenshots / videos

-- Balance and Gameplay Adjustments (PC)
• Fixed a problem with high speed mouse movement
• Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large
• Added back EOR sound for SQDM and TDM
• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position
• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!)
• Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies
• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM
• Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun
• Fixed a problem with revived players not suffering suppression
• Fixed a problem with the camera when being revived in COOP
• Added joystick deadzone setting
• Fixed sound for when climbing ladders
• Fixed an issue with some weapon sounds in first person
• Fixed a swim sound loop error
• Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry
• Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps.
• Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control.
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly.
• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex.
• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.
• Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R.
• Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range.
• Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles.
• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons.
• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.
• Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds.
• Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters.
• Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells
UI Changes (PC)
• Added round duration and ticket summary at EOR
• Advanced squad polish – should be more intuitive
• Significant changes to the Join Squad functionality (see below)
• Fixed a problem regarding keybindings while playing
• You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog

---- Server Update Highlights
• EOD Bot exploit fix
• Several crash fixes
• Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings
• Improved team kill kick configuration
• Support for unranked servers. Unranked servers do not report players' scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings
-- Share your profile and stats with new Battlelog functionality
• Ability to share your Profile and Stats pages to Facebook, Google+, and Twitter
• User Profile and Stats pages on Battlelog can now be accessed without being signed in to Battlelog if you know a user's URL
• Single sign on from Battlelog to Origin. If you're not logged in to Origin and join a game server, Battlelog will automatically sign you in to Origin in the background and join the game server

-- Quick notes on Squad changes in the Nov 22 update
• Removed FIND ME A SQUAD option
• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members
• Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM
• Disable Privacy flag when 1 man squad
• Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player
• All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen
• Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line
• Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text

-- A detailed look at Squad refinements
Today's PC client patch features numerous tweaks to Squad functionality and is part of our ongoing efforts to make it easier to play with friends and Platoon mates. These changes will also be implemented for consoles when we release the PlayStation 3 and Xbox 360 updates shortly. Stay tuned for the exact date of the console updates.
First, we need to look at how joining with Squads and Platoons affects the balance of teams. Initially, servers are commanded to equal out each side, so joining with friends can impact that balance while joining with Platoons further hinders this. As a result we have made some adjustments to the in-game Squad management screen.
For PC, you are now able to highlight the various Squads and select which one you wish to join by selecting a Squad and then clicking the Join Squad button. Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position –- the number of people with no Squads will be shown at the bottom of the Squad selection list.
After the patch is applied to consoles (in the near future) you will be able to join Squads by cycling through the list and selecting which Squad you wish to join.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
trodde du, liksom jag, var gud och inte en simpel kung.

Sant, jag är Gud. Ut och spela så kan du få bli mitt barn på jorden.

Vet någon hur man filtrerar stats så man ser var man ligger på världsrakningen? Hittar bara hur man tittar på världstoppen som uppenbart fuskar (ingen får 35,00 poäng per minut) och hur man jämför med polarna på battlelog.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
In o spela för i helfvette!! :)

Efter ett (typ) glas vin är man så jävla kass på att spela att man bara blir förbannad. Man typ blir knivad av gubbar man upptäcker först, fast dom är trettio meter bort.

Man skulle ha en egen server för lite packade polare såhär på helgen...

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
det e ju för helvede inga inne och spelar längre.. eller har jag bara otur att komma in vid fel tidpunkter varje dag ?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept