Nya Battlefield 3 till hösten

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
fasen , gluttade lite på videon .... vart sugen på å in å pwna lite med M26an :) ... kör med buckshotsen istället så slipper man whinet (å den e typ lika bra) :banana

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
grafiken går framåt och framförallt människor/soldater får en ännu mer realistisk look i den nya dlc'n 'close quarters' i juni:

N3TC9.jpg

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Som ledare för världens bästa Battlefield-klan, med sponsorer som står på kö är det arbetsamt många som dagligen vill joina EYEBALLERS.

Därför snörde jag ihopa denna film för att på så sätt kanske få vissa att förstå att EYEBALLERS kanske inte är för dig?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
det är helt otroligt, vad ett gäng smått efterblivna tjockisar, kan uträtta idag tack vare datakraft :)

Bettskena, jag har träffat dig IRL och undrar om en man..., lemme refrase that..., en person som du, som är 157 cm kort, väger 44 kg, har långt stripigt hår och e så ful att du skulle kunna hänga på Moderna Museet som ett oförståeligt "konstverk" som alla spyr på, uttalar sig så. Har du ballar nog? Eller gömmer du dig bakom datorskärmen?

Har du någonsin pussat en flicka utan att betala för det?

Edit: Jag tror att din kuk är som ett ventilgummi och att du runkar med pincettgrepp.

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
roller pratar moppefucko-språk; totalt oförståeligt

...olla-roller, jag minns att du var avis för att jag är en man och du själv en liten bulgarisk flicka i för lång kjol som snart skulle få till det med traktens orangutang.

då jag är världsvan, påven pussar min klackring och allmänt ses som kejsaren av denna planet, kan jag visa dig var du kan söka professionell hjälp. dina rikskuponger funkar som kontanta medel :)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
...olla-roller, jag minns att du var avis för att jag är en man och du själv en liten bulgarisk flicka i för lång kjol som snart skulle få till det med traktens orangutang.

då jag är världsvan, påven pussar min klackring och allmänt ses som kejsaren av denna planet, kan jag visa dig var du kan söka professionell hjälp. dina rikskuponger funkar som kontanta medel :)

HahAHA LOL!

ROAST på SH kallas det här ;)

Jag kommer snart att komma på nåt bitskt svar. :mad:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Flyttat till 26-27 på PC

"PC players: Apologies for delay in your 2XP event. To give you a full weekend as planned, we're rescheduling this for May 26-27"

Från battlelog

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
nytt expansionspack efter vinterns 'end game' i battlefield premium? blir som en variant av cod elite?

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120514/rykte-ea-visar-upp-battlefield-premium-under-e3

http://battlefieldo.com/threads/new-dlc-content-service-and-double-xp-weekend.5418/

http://forums.electronicarts.co.uk/...ption-service-coming-more-cod-wanabe-pls.html

http://feber.se/spel/art/242905/call_of_duty_elitemotsvarighet/

det trista är att dice/ea numera bara tänker på dollares och inte på att fixa buggar etc etc etc. det finns buggar som finns kvar från spelsläppet, deras 'aggressiva dlc-plan' har varit väldigt loj och andra saker.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...