Nya Battlefield 3 till hösten

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det poppar upp ett varningsmeddelande från Windows varje gång jag spelar BF3. Där står det nått om färgschema, jag brukar kryssa i behåll det aktuella färgschemat och att meddelandet inte ska visas igen. Likt för bannat poppar det upp VARJE gång jag spelar.

Det stora problemet är att meddelande kommer fram tio minuter in i spelet, mitt i en intensiv fajt kastas man plötsligt ut ur spelet på grund av det där jäkla meddelandet. När man tabbar sig in igen har man man ju såklart blivit dödad. :gnissla
Hur får jag stopp på otyget?

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Det poppar upp ett varningsmeddelande från Windows varje gång jag spelar BF3. Där står det nått om färgschema, jag brukar kryssa i behåll det aktuella färgschemat och att meddelandet inte ska visas igen. Likt för bannat poppar det upp VARJE gång jag spelar.

Det stora problemet är att meddelande kommer fram tio minuter in i spelet, mitt i en intensiv fajt kastas man plötsligt ut ur spelet på grund av det där jäkla meddelandet. När man tabbar sig in igen har man man ju såklart blivit dödad. :gnissla
Hur får jag stopp på otyget?

Har samma problem emellanåt. Står nånting om "optimal prestanda" eller hur? Ingen aning om vad man kan göra för att fixa det...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag hade också samma problem, men det försvann, jag har för mig att jag ändrade färginställningarna i Windoz.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Har ni värmt upp och övat klart på Normal nu och är redo för lite riktigt Battlefield 3 snart eller? a.k.a Hardcore :tungan ;)

Bästa är när minimapen är bortplockad dessutom, då jävlar tar man det försiktigt (tills man tappar fokus eller tålamod hehe och då straffar det sig allt som oftast)

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Har ni värmt upp och övat klart på Normal nu och är redo för lite riktigt Battlefield 3 snart eller? a.k.a Hardcore :tungan ;)

Bästa är när minimapen är bortplockad dessutom, då jävlar tar man det försiktigt (tills man tappar fokus eller tålamod hehe och då straffar det sig allt som oftast)

Hardcore är toppen om man är dålig på att pricka, folk dör ändå ;)

martin77

Medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
såld men letar ny som bäst...
Någon som har samma problem som mig med Ea online spel att man får felmedd:
"the connection with ea online was lost"?

Googlade det och finns massa svar som inte fungerar för mig...provat det mesta...

Inget fel på min lina och det funkar perfekt med alla andra spel.
Blir total idiot på det...

Tacksam om någon här sitter på en lösning och vill dela med sig!

Playstation 3 gäller det

/Martin :)

Last edited:

martin77

Medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
såld men letar ny som bäst...
Jo visst att man tappar nån gång kan jag leva med, nu är det så att jag inte kan spela mer än ca 10min utan att åka ur...

Allt annat funkar klockrent, bara Ea spel som kukar ur hela tiden.:huvet

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...