johan123456789
Medlem
Jag läste provkörningen av Indian Sport Chief och undrar bara vad "Om lutningsvinkeln ökas kan den förloras och därmed förstöra helheten" betyder?
Håller med, Mozzberkarns krönika är definitivt inte trans-latad från düska.Kvalificerat gnäll från gubbhyllan!
Nä. Visst finns det en viss kvalité bla Mozz.Kvalificerat gnäll från gubbhyllan!
Det tycker jag gäller rätt många olika tidningar, även dagspress. Även om det inte är översatt, så får man stundtals jobba för att förstå vad dom menar med svamlet. Eller när dom uppdaterar artiklar, så att hela artikeln blir ett anakronismiskt svammel.Gigantisk skillnad på mc journalistik och mc tidningar förr och nu. Hatar översatta texter där den skitnödiga ursprungsbrittstexten lyser igenom. Jag tar det skrivna ordet ( andras )på största allvar.
Ja jag vill hålla med om att det är kvalificerat, eftersom jag lusläste alla motorcykelpublikationer jag fick tag på under hela 80- och 90-talet & har således en hel del referens. Du var själv en del av den roligare tiden!Kvalificerat gnäll från gubbhyllan!
Den där jävla Schildkröte! ?Varför står det vem som skrivit artikeln sist? Jag vill gärna veta om det är nån idé att kämpa sig igenom Tysk-google-translate-översättningar innan jag tar beslutet. Är det en Fritz Schildkröte som skrivit så bläddrar jag ofta förbi. Artikelförfattarens namn har alltid stått i början, så varför inte nu?
Precis, det var ju nåt man längtade till med nån kul renovering, en fin orginalhoj, eller en samling. Nu känns det som pengarna i sjön.Det är inte bara Bike som blivit sämre.
Classic Bike var bra tidigare med 70 och 80 tals Motorcyklar, nu är det bara HD.
Mc Folket är bara annonser.
Allt om Mc var det ett tag sedan jag läste, vet inte hur den är.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|