Fotpinnarna är helt rätt man får bort lite aluminium till. Jag såg dom på
http://www.british-customs.com/store/triumph-motorcycles/speed-triple-1050cc/
539 $
Ojoj så snygg! Dom burkarna sitter ju som en smäck!
Burken, är bara en
...min son (rBy) bor just nu 10 min från
Brittish-customs i LA...
Attans tur Du har då
Med tanke på att det börjar finnas rätt många Trajja-ägare (Thruxton, S3 och Daytona 675) på forumet och att många verkar fixa under vintern, så har Du förmodligen bästa förutsättningen att få tag på prylar till rätt kurs
Jag köpte själv Twobrothers pipa samt nya handtag (Pazzo Racing) till min maskin före jul. Du kan ju låta grabben handla till sin egen adress over there och "packa om" det som gåva till sin gamle far i Svedala...
Det görs en hel del gruppköp på www.triumph675.net. Bland annat har denna butik ofta "specialare" till medlemmarna (Du har en kod till deras web-butik som ger bättre pris):
www.motoworldonline.com
Nu är det Jardines pipa som gäller där - det är väl 110 personer på en intresselista för ett kommande gruppköp (priset och röret för D675 är inte släppt ännu), men det är ofta OK att hänga med om än man kör någon annan Trajja.
Jag vet inte om Du har någon nytta av detta, men tänkte bara "utifall att"...
Lycka till, och...
Ha de!
Wolf- hojen var klart snyggast!
Flummigt varreSå har man phulphotopaintat lite.
Det är onekligen lite udda. en Sportadapter från tex BOS eller GPR + två REMUS powercone.
View attachment 180080
Kan ju inte låte bli att länka
Jag har också tänkt ta bort "Spetsen" när jag rensar bakdelen. Speciellt nu när jag sett hur det ser ut.
Nummerskyltplaceringen är ju också helt rätt.Dock kan det bli strul med harry Haffa på Sveavägen (Donken). well,Well vi får se.
Tänkte testa detta året å se hur länsman reagerar på den placeringen. Om du kollar noga så ser du att jag ändå har fixat nummerbelysning
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|