kaZmur
Gudomlig sporthojare
Loggade precis in på nya SH så jag har inte kollat efter trådar som behandlar just detta ännu, sorry om det finns det.
Sorry också för att jag (som du vet Swedie) är en gnällkärring när det gäller förändringar.
Men:
Sponsorerna kanske kräver det men det är verkligen jättejobbigt med bannergruppen till vänster.
Det är tråkigt att inte OT syns i senaste trådar på huvudsidan.
Forumdesignen är jobbig och rent ut sagt ful (enligt mig)
Sidan har blivit mycket mer segladdad (?)
Huvudsidan är alldeles för "plottrig"
Det är jobbigt att OT-forumet ligger så långt ner på listan (kanske finns en poäng med det)
Det jobbigaste är nog att sidan blir så ihopkrympt med all reklam till vänster och att designen inte riktigt smälter ihop så bra som den gjorde innan.
Men:
Sponsorerna kanske kräver det men det är verkligen jättejobbigt med bannergruppen till vänster.
Det är tråkigt att inte OT syns i senaste trådar på huvudsidan.
Forumdesignen är jobbig och rent ut sagt ful (enligt mig)
Sidan har blivit mycket mer segladdad (?)
Huvudsidan är alldeles för "plottrig"
Det är jobbigt att OT-forumet ligger så långt ner på listan (kanske finns en poäng med det)
Det jobbigaste är nog att sidan blir så ihopkrympt med all reklam till vänster och att designen inte riktigt smälter ihop så bra som den gjorde innan.