Nya designen

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Swedie skrev:
Grinig som bara den! Jäkla fot som jiddrar o pengar som brinner o två hojar som jag inte kan köra. Saknar mc delar! Förjäkligt helt enkelt just nu.
Välkommen i gänget... Ska vi samordna nåt - beställa delar från USA tillsammans? (förlåt att jag postar sånthär på fel tråd)

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Varför dumpade du inte alla användare som är online längst ner på sidan? (under födelsedagar)
Så viktigt är det inte att se vilka som är online.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
frankof skrev:
Varför dumpade du inte alla användare som är online längst ner på sidan? (under födelsedagar)
Så viktigt är det inte att se vilka som är online.
Folk verkar tycka det är kul att se vilka som är online... hum.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Jag tycker sidan har både fin design och går snabbt att ladda. Ang den nya designen så tyckte jag den var fin och lite roligare än den äldre.

:tummenupp

EDIT: Tyckte även att det var bra att flytta ner OT. Det snackas ju mer i den delen av forumet än i mc relaterade diskussioner.

Last edited:

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
sofft med lite uppdatering av sidan.
tänkte påpeka att man kan lägga Banners i högerkanten oxå, men det fanns ju ett svar på det oxå såg jag, men däremot har ja en fundering angående detta. när man laddar upp bilder, visas en miniatyr i tråden, sedan måste man trycka för att få fullstorlek, vad gör det då om banners ligger till höger??

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fluxir skrev:
sofft med lite uppdatering av sidan.
tänkte påpeka att man kan lägga Banners i högerkanten oxå, men det fanns ju ett svar på det oxå såg jag, men däremot har ja en fundering angående detta. när man laddar upp bilder, visas en miniatyr i tråden, sedan måste man trycka för att få fullstorlek, vad gör det då om banners ligger till höger??
jag ska testa lite senare att lägga bannerserna till höger igen.

Tänkte på när folk lägger bilder direkt i inlägget. Alltså stora bilder.

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Swedie skrev:
jag ska testa lite senare att lägga bannerserna till höger igen.

Tänkte på när folk lägger bilder direkt i inlägget. Alltså stora bilder.

går det fortfarande att göra så?? ta bort den funktionen i så fall, den är meningslös enligt min mening, vill man se bilden är det lätt att klicka upp den. sitter man med modem är det rena döden med sånna trådar, då allt stannar när en sådan bild laddas. inte för att ja har modem, men jag hade tills aldeles nydligen å vet hur jobbigt det är.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Swedie skrev:
Vet du vad, sidan fungerar och endast DU skulle kommentera på nått sådant. Skaffa hoj istället :finger

Jäffla fejkskåning, dock med rätt huve för att kunna vara skåning. :rofl

(skämt, jag känner tyvärr personen i fråga :D)

Du är säkert bundis med hela Skåne, även om du inte vill berätta det för mej :D

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Är det bara jag som måste scrolla som en idiot för få en skaplig översikt?kanske är min bristande datorkunskap som gör sig påmind:) Som vanligt saknar jag färger,men det är ju skitsamma då det primära med denna sida är att länka samman hojintresserade människor:=) WTF!! det är ju det som räknas,skulle lika gärna kunnat varit svartvitt,det är ju som sagt människorna och snacket man vill åt.Snygg är den hursomhelst:tummenupp

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Beste update noen sinne! Ikke gjør om!!

Jeg liker banner'n på venstre side, etter 2 minutter legger man ikke merke til den alikavel. Siden er også mycket snabb, iallefall for meg.

A+ swedie :tummenupp

Last edited:

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
Swedie jag tycker det är bra man vänjer sig med reklamen till vänster inga som heslt problem. Folk har alltid en liten period att vänja sig vid nyheter svårt att lära gamla hundar att sitta.

sandstream

Guest
burner skrev:
Tycker också det blev sämre med en massa reklam till vänster då man läser forumdelen, ganska så mycket sämre faktiskt :näsblod
Du vänjer dig också ska du se...

burner skrev:
Jag får försöka stå ut tills man hittar något bättre, om det nu finns bättre forum för just mc diskussioner(på Svenska)
Sånt värmer nog för Swedie :rolleyes:

burner skrev:
Själv gillar jag popups bättre för dessa går att blockera i Mozilla, för ni sitter väl inte med Internet Explorer fortfarande ? :hihi
Det är lite som att jämföra en GSXR 1000 -04 med en CB500 -82
Skulle tro att 90% av användarna på nätet kör IE men det finns alltid de som vill vara annorlunda (köra MAC tex). Testade själv Mozilla (FireFox?) men det var så dåligt stöd för den på vissa sajter som jag besöker dagligen så det får bli IE :yoparty

petla81401

Negativ till allt och alla
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
Hurså?
Swedie skrev:
Jäffla fejkskåning, dock med rätt huve för att kunna vara skåning. :rofl

05-03.gif
Det gjorde ont.

Ända motorcykeln jag skulle kunna hantera är.

motorcykel.jpg

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hur gör man för att söka i OT-forumet? Söksidan funkar inte... Detta kommer leda till att en massa skit postas om och om igen, då ingen kan söka efter info först.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept