Busgrabb skrev:Ja killen är helt ute och cyklar...
Hur fan man ens kan gämnföra en jävla DT125:a men en modern KTM hoj
Näää....där vinner KTM:en fett i allt !!!
Joker skrev:Men åhhh, vi skojar med varandra!
Och vem har sagt att jag tar min DT och inte YZ 250 Cross??
Busgrabb skrev:Jahaa ok då...
Men Yamaha suger i allafall.....ta en CR 250 i stället
Joker skrev:Tycker du ja, men frågan är vad dom riktiga proffsen tycker?
"Yamaha YZ250 är en av de mest framgångsrika motocrossmaskiner med tvåtaktsmotor som någonsin konstruerats."
Joker skrev:Tycker du ja, men frågan är vad dom riktiga proffsen tycker?
"Yamaha YZ250 är en av de mest framgångsrika motocrossmaskiner med tvåtaktsmotor som någonsin konstruerats."
Darre skrev:Men för i helvete, ingen av er vet ett skit om crossar så håll käft.
Vem som hest kan köra och byta slit delar, men egentligen är det ingen som vet ett smack om cross maskiner.
PS: Alla cross maskiner, så som Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, KTM, Husaberg, Husqvarna är lika bra allihopa, nätsan samma teknik och grejs på alla crossar, så lägg av med det jävla barn snacket.
Darre skrev:Men för i helvete, ingen av er vet ett skit om crossar så håll käft.
Vem som hest kan köra och byta slit delar, men egentligen är det ingen som vet ett smack om cross maskiner.
PS: Alla cross maskiner, så som Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, KTM, Husaberg, Husqvarna är lika bra allihopa, nätsan samma teknik och grejs på alla crossar, så lägg av med det jävla barn snacket.
Joker skrev:Är du skitnödig?
Jo och samma tanklock också va?
Det där har du läst på ser ja!
Busgrabb. ICKE! Jag ser fläst Yamaha och kawa, suki. Ärligt talat så har jag knappt sett någon honda!
Hammet skrev:Samma grund ja, motorkaraktär, fjädring osv........det kanske är små skillnader för dig men det kanske märks mycket när grejerna pressas till det yttersta
Busgrabb skrev:Nähää jag kan inte ett skit om crossar.....ahaa ok
Tror nog jag kan en hel del !
Frågan är ju om du kan ett jävla piss
Darre skrev:Vem som helst kan väsa in 6an och gasa på fult på raksträkca. KAn du göra det på en bana?
Joker skrev:Så synd att det bara finns 5 växlar på nya motocross hojarna!
Men det visste du väl redan?
Darre skrev:Å du pressar en modern corss till utersya på en bana!
Vem som helst kan väsa in 6an och gasa på fult på raksträkca. KAn du göra det på en bana?
Joker skrev:Så synd att det bara finns 5 växlar på nya motocross hojarna!
Men det visste du väl redan?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |