Nya erfarenheter...

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Fick stryk för första gången natten till idag. Två slag och en stol rakt i pannen.
Detta var inne på mcdonken. Polisen var utanför så det tog inte många minuter innan de (två stycken var det) satt i polisbilen.

Men vad händer nu? Gjorde en polisanmälan på platsen.
Är lite öm i käken och har en stor bula i pannan som värker. Ska jag kolla upp det och få det dokumenterat?
Ska jag göra nåt annat?
Tror polisen ringde mig ca 1,5-2 timmar efter händelsen, men då hade jag precis somnat. Vad ville de isf?

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Jag tror att det kan vara bra att åka till sjukhuset och kolla upp det, Inte bara för att ha det dokumenterat utan även för din egen hälsas skull..:pannkyss

Ta bilder på dem skador som syns, och låt sjukhuset dokumentera resten till en blivande rättegång..

Vad polisen ville vet jag inte..:confused:

Nästa gång äre bara att klappa till särringarna på säften först:yoparty

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag säger då det. Var är Gustav1 när han bäst behövs? Ute och fjantar sig i Göteborg. :mad:

Tråkigt att du fick stryk, Henrik. Döda dom nästa gång. Direkct.

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Dom vill nog, om dom inte redan gjort det, samla in vittnesmål, eller så är det kanske för att fixa ett förhör eller till och med hålla ett förhör via telefon?

Inne på donkan sa du, vad var upprinnelsen till bråket om man får fråga?

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Jag säger då det. Var är Gustav1 när han bäst behövs? Ute och fjantar sig i Göteborg. :mad:

Tråkigt att du fick stryk, Henrik. Döda dom nästa gång. Direkct.

Hade Gustav1 varit med hade det aldrig hänt!

På ett uteställe, står jag och dansar. Helt plötsligt får jag två knytnävar i huvudet. Hinner bara se vem det var innan vakterna slänger ut honom.
Träffade honom på donken sen och fråga vad han håller på med och jag tyckte han kunde be om ursäkt. Då börjar han tjabba om att jag slagit hans polare, suck...
Jag försökte få han till att be om ursäkt ännu en gång, då tröttnar hans kompis och drar en stol i huvudet på mig och en till.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Tråkigt att höra henke! :( :kulspruta
mcd i växjö, herregud, de måste ha min 1 bråk i veckan där inne...

Finns alldeles för många kött-huvven där ute..
Krypa på dig iaf, du bör nog kolla käken kanske, om den glappar o låter, min har inte varit sig lik då jag fick en smäll för 6 år sen :p

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
3041916 Dom vill nog, om dom inte redan gjort det, samla in vittnesmål, eller så är det kanske för att fixa ett förhör eller till och med hålla ett förhör via telefon?

Han fick stryk för han sålde så värdelösa hamburgare. Hårt yrke. :fakta

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Hade Gustav1 varit med hade det aldrig hänt!

På ett uteställe, står jag och dansar. Helt plötsligt får jag två knytnävar i huvudet. Hinner bara se vem det var innan vakterna slänger ut honom.
Träffade honom på donken sen och fråga vad han håller på med och jag tyckte han kunde be om ursäkt. Då börjar han tjabba om att jag slagit hans polare, suck...
Jag försökte få han till att be om ursäkt ännu en gång, då tröttnar hans kompis och drar en stol i huvudet på mig och en till.

Du skulle ha cuttat honom på momangen när du såg honom på donken igen, ingen pardon minsann! :fakta

Tråkigt att det gick som det gick. Vem fan börjar slåss med stolar på donken egentligen, hur är man funtad?

Dominator-Rocks

Guest
Om man oförtjänt får knytnävsslag i ansiktet .. och senare av samma idiot försöker få en ursäkt...

Dömt att misslyckas tyvärr!

Antingen klipper man till honom för kung och fosterland och hoppas han stupar eller så går man därifrån och anmäler honom som hämd.. är man en dålig fighter så gör man det sistnämda.

Hoppas du mår bra och att det bara vart ytliga sår!

Misstolka mig inte nu, självklart äre grobbianerna som har gjort fel!

Själv höll jag på att få stryk av ett par ILSKNA kids med avsågade hockeyklubbor för ett par veckor sen, vilket många här på SH verkade garva ihjäl sig åt :D

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...