Domi
Ny medlem
Daniel-San skrev:2265149Jaa är du från Skellefteå bör du ju veta... Där sitter ju kamrorna så tätt att man kan tro de används som älgstängsel med..
MVH
Daniel
HAHAHA !!!
Daniel-San skrev:2265149Jaa är du från Skellefteå bör du ju veta... Där sitter ju kamrorna så tätt att man kan tro de används som älgstängsel med..
MVH
Daniel
Domi skrev:2265137Jag har en viss insikt i ämnet och kan meddela att ni inte behöver vara oroliga att de nya kamerorna tar er "bakifrån"..
Förövrigt är det omöjligt att vara osäker på att man blivit fotad, det blixtrar rätt så bra
Den blixtrar _jävlar_. Jag trodde det va blixten förstLoffe skrev:2268849Blixtrar den även på dagen!?
Är inte blixten i sig en trafikfara? Att blända en förare som redan kör för fort, hur dumt är inte det?
Örnie skrev:
MVH
Daniel
Domi skrev:2265137Jag har en viss insikt i ämnet och kan meddela att ni inte behöver vara oroliga att de nya kamerorna tar er "bakifrån"..
Förövrigt är det omöjligt att vara osäker på att man blivit fotad, det blixtrar rätt så bra
HanneZ skrev:2268856Den blixtrar _jävlar_. Jag trodde det va blixten först
Kom på sen att så va nog inte fallet, fast då hade jag solskyddet nedfällt.
Ptja jag blev fotad på dagen iaf.Kawwa skrev:2269404Även dagtid?
Var detta svaret på min fråga? Blixtrade det _jävlar_ på dagtid?
Dom gamla blixtrade som fasen, även mitt på dagen. Om man funderar på om det blixtrade så gjorde det INTE det. Om kameran tog kort så blixtrade det så att man utan rimligt tvivel visste om det.Kawwa skrev:2269404Även dagtid?
Var detta svaret på min fråga? Blixtrade det _jävlar_ på dagtid?
RacerRaffe skrev:2269061
Tänkbara användningsområden:
Barskåp, är man inte coolast i gänget med ett sådant!?
Årets julklapp?RacerRaffe skrev:2269061Tänkbara användningsområden:
Barskåp, är man inte coolast i gänget med ett sådant!?
Trädgårdsbelysning, har ju stolpe och allt (även lampa finns..)
69:an skrev:2265106Rimligt antagande, men tyvärr inte sant. I ett uppmärksammat trafikmål härom året där en mc-förare i Trollhättan åtalades för grov vårdslöshet i trafik gick både tings- och hovrätten (rätta mig om jag minns fel, har domen hemma) på åklagarens linje och godtog en polismans identifiering av hojföraren med integralhjälm och nedfällt visir. Visserligen på bara någon/några meters avstånd, men ändå...
AdamGS500 skrev:2272835det satt Nikon D1X med en 15mm vidvinkel och jag tror blixten var från Bowens........
Hade en diskution om detta på fotosidan och det var väl någon där som mer eller mindre hade åkt å hämtat en...
han gjorde dock bort sig när han annonserade efter en laddare och batteri på radannonserna senare
OK, det hade jag missat! Bra att veta.Olzki skrev:2272813Du har fel på en avgörande punkt.
Han fälldes i Tingsrätten men blev sedemera friad av Hovrätten
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |