Nya gästboken

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
En fråga.. Vad är tanken med "nya" gästboken?? Man kan ju tydligen kommentera någon annans inlägg numera men tyvärr får man ju inte någon notis om när någon kommenterar ngt man själv skrivit. Detta blir mkt jobbigt då man helt plötsligt måste svansa runt i alla böcker man skrivit i för att se om någon svarat.. Går det att lösa detta med notiser eller bara helt enkelt ha snabbsvaren som förut så svaren kommer i ens egna gästbok?? :va

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Hade tre gamla gästboksinlägg......IDAG blinkade det o jag såg dem.....

Lite tokigt!

Bara för mig det varit så?

Trubbis

En Lyttbacka
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Honda XR630
Tycker det är värdelöst att folk svarar på ens inlägg i sin egen gb, hellre länk till författarens gb, om man nu inte vill trycka på avataren.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
det e ju jätte bra nu när man kan se gb inläggen som en konversation

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Tycker det är värdelöst att folk svarar på ens inlägg i sin egen gb, hellre länk till författarens gb, om man nu inte vill trycka på avataren.

Det är väl OK, om man får en blink om att man har ett svar där.....för mig har det inte blinkat o folk undrar varför man inte svarar.....

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Swedie:
Men min gästboksikon blinkar fortfarande inte :(
Går det att göra så man på ngt sätt kan få en notis om när ngn svarat på ens inlägg?? Lite som när ngn svarar med citat i forumet. Att det finns på "visa svar" sidan en rubrik/flik om forums svar och en med gästbokssvar?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Du ser svar i din gästbok. Inte om du fått svar i annans, iaf inte än. Ska titta på det imorgon.

När du besökt din gästbok, slutar det blinka.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Jag tycker iofs det är rätt bra att svaren inte kommer i min egen gästbok för då behöver inte frugan fundera över varför jag bara konverserar med massa damer! :D

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Du ser svar i din gästbok. Inte om du fått svar i annans, iaf inte än. Ska titta på det imorgon.

När du besökt din gästbok, slutar det blinka.

Fast idag (när jag skrev inlägget här) så hade det just binkat...o jag kikade i min GB o hittade ett GB-inlägg från i onsdags, ett från i fredags o ett från igår...som stog som olästa...o jag hade inte varit o kollat i gästboken....men väl varit inloggad här på SH....förstår du eller knölar jag till det.........:rolleyes:

Det är ju lurigt när det finns en ruta att svara i o inte den man svarar ser det.......

Bra att du kollar o fixar! Tur vi har dig! ;)

:tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fast idag (när jag skrev inlägget här) så hade det just binkat...o jag kikade i min GB o hittade ett GB-inlägg från i onsdags, ett från i fredags o ett från igår...som stog som olästa...o jag hade inte varit o kollat i gästboken....men väl varit inloggad här på SH....förstår du eller knölar jag till det.........:rolleyes:

Det är ju lurigt när det finns en ruta att svara i o inte den man svarar ser det.......

Bra att du kollar o fixar! Tur vi har dig! ;)

:tummenupp
Du måste ha besökt din gästbok för att nollställa vad som lästs. Inte bara logga in på SH i sig eller läsa forumtrådar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag vill också klaga lite.

Oavsett hur mycket jag loggar in här så är det ändå alldeles för sällan någon skriver i min GB!

Vad är det som är trasigt?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...