Nya gästboken

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag vill också klaga lite.

Oavsett hur mycket jag loggar in här så är det ändå alldeles för sällan någon skriver i min GB!

Vad är det som är trasigt?

Din sociala kompetens? :såjaponken

Samma problematik här, vilket förmodligen är den som diskuterats också. Du ser inte när någon har svarat på s.a.s. ett svar i deras gästbok (konversation), och om jag får vara lite extra jobbig, även om det skulle börja blinka som värsta julgran så måste man ju ändå leta reda på vem som svarat, dvs. besöka ett antal gästböcker för att hitta rätt.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kort å gott, den suger !

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Finns det något sätt att tömma sin GB på? Klicka radera på 450sidor inlägg känns lite mastigt..

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nå? Varje gång man klickar på remove kommer man dessutom till den personens GB vilket gör det ännu mer drygt.

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Hur går det med blinket när någon svarat på vad man skrivit i någon annans gästbok. Går det att lösa? Lite liknande facebook´s notiser eller händelser. Att man slussas dit man skrev.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hur går det med blinket när någon svarat på vad man skrivit i någon annans gästbok. Går det att lösa? Lite liknande facebook´s notiser eller händelser. Att man slussas dit man skrev.
Har du testat? Just nu så får du blinkning om du får svar på ett inlägg du gjort i annans gästbok.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Det är fixat nu.

Funkar tyvärr inte hos mig. Samt att även om jag nu setet & klickat remove på ett gäng inlägg så visar den fortf. att jag 455sidor med GB-inlägg. Det enda som verkar hända när jag raderar dom är att dom försvinner och sista sidorna blir tomma, men ligger kvar iaf.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Varför ska jag veta om någon har skrivit i samma gästbok som jag ?
Varför denna nya ikon.

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Jag har nu sett ikonen men om någon skrivit i samma gästbok känns ganska ointressant som Pucken skriver.. Jag hade önskat att den kom fram o blinka när någon svarat på samma inlägg i någonannas gästbok. Alltså problemet kvarstår.. Nu blinkar det inte som det ska igen längre i min egen gästbok. Blinkar bara ibland. :(

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Är det nån annan lösning på GB på gång? Det blinkar jämt hos mig, men jag vill bara veta när jag fått svar på mina inlägg, inte när nån har postat i en GB jag också postat i. Så himla nyfiken är jag inte. :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO