vågen skrev:riktigt snyggt
Men jag håller med om att lite blänk skulle inte skada. Putsat o kromat
japp kromat passar på den färgen!!!
AP snygg färg men men det är ju R1 och dom är ju så j**la fula
vågen skrev:riktigt snyggt
Men jag håller med om att lite blänk skulle inte skada. Putsat o kromat
hållundan skrev:Snygg. Ovanlig färg. Mycket cleanare än alla mattsvarta fullackade hojar som finns "överallt"...
Joshi skrev:Skit snygg faktiskt. Ovanlig färg kombo som e snygg men inte skrikig.
Får man fråga vad lackeringen kostade eller gjorde du det själv?
Det är en gpr pipa som jag moddat lite...tog bort alla fjädrar å slipade ner öglorna till fjädrarna, då den vred sig ibland. sen svetsade jag skarvarna slipade ner å lackade matt svart...för matt svart =hårdrockSwedie skrev:Schyst!! unikt o bra! vad för pipa har du på den?
//Danne// skrev:Efter en gsxr-600 och en zx9r så var det äntligen dags att plocka ut en ny retta . Den skulle självklart vara blå och det visade sig att yamaha sverige hade en -03 kvar så det blev affär med oves..Då jag haft hojen ca 1,5 vecka och trippen visade 180 mil så var det dags för marksyning efter ett framhjulssläpp . Vänster sidan blev skrapad men all plast höll .
Då man har halvförsäkrat är det inte så intressant med nya svindyra kåpor så det fick bli å lacka om. Men den färgkod som jag fick från yamaha visade sig vara blå grön . Så det fick bli något helt annat. Efter tre dagars slit så var den klar och så här blev det...visst lite arbete återstår, underkåpan ska målas mattsvart å dekaler i matt svart skall skäras till..men det blir nog f.n inte så tokigt ändå
Ge gärna en komentar, positivt eller negativt eller kanske ett tips på nått mer man kan fixa på den....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|