Gjorde en liten snabbmodd ....morlock skrev:Fräck, ser ut som en blandning av lite allt möjligt. Superduke korsad med en hornet kanske...RedBaron skrev:Kryddat med lite Benelli TNT...ozeo skrev:med en stänk av buell (avgasspoffen)RedBaron skrev:... Kawasaki Schizo kanske hade varit ett passande namn ?
Sådärja, nästa generation av Z750 är färdigdesignad. Sälj bilden dyrt till Kwackaskaki-snubbarnamorlock skrev:
Gjorde en liten snabbmodd ....
paprika skrev:AJ!!!
Den designen tilltalade inte mig det minsta!! Kul med annourlunda hojjar men den där var inte vacker.
Mr Mac skrev:Någon som vet det svenska priset? Med rätt prislapp kommer nog er6:an att bli en riktig succé. Inte allt för slö och rätt kaxigt utseende. Det är nog inget för inbitna sporthojsåkare, men för de med lite mindre krav på extrema prestanda passar den nog alldeles utmärkt.
Robban Nr1 skrev:. +att den troligen kommer att vara BILLIGARE än alla andra hojar i försäkring så den kan ju vara värd att åka på då (som sin föregångare).
så för 59999:- 70hk billig försäkring vad ska man säga kan bli en kanon hoj!
2fast4hjo skrev:Ang försäkring....Min sv 650 som har motsvarande hk/vikt/försäkringsklass (tror jag i alla fall) som Er 6:an är dyrare att försäkra än en gsx r 1000 som har 88 hk mer .smaka på det :kocko bolag.
$noop skrev:Kanske borde kolla med ett annat bolag??? Tänk också på att årsmodell spelar ganska stor roll.
Böjjarn skrev:Jag kollade lite försäkringar på ER-6n för ett tag sedan, allt från 11000:- till bilsp/mc som landade på ca 4700 hel/hel o halvförs har jag för mig var under 2000:-
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|