Upp till 390cc ja 400 upp till 990 är cf moto som tillverkar.. CFMOTO tillverkar dock även åt Suzuki o kawasaki. ?KTM är faktiskt indiskt... ?
Upp till 390cc ja 400 upp till 990 är cf moto som tillverkar.. CFMOTO tillverkar dock även åt Suzuki o kawasaki. ?KTM är faktiskt indiskt... ?
Indiska Bajaj auto äger hälften av KTMUpp till 390cc ja 400 upp till 990 är cf moto som tillverkar.. CFMOTO tillverkar dock även åt Suzuki o kawasaki. ?
Jag såg, och se: en vit häst, och han som satt på den hade en båge, och en segerkrans gavs åt honom, och han kom fram som segrare. „ – Uppenbarelseboken. 6:2
Där tror jag du faktiskt har helt rätt.Tillbaka till KLR 650 2.0
Går den på multifuel? Har Fred Hayes satt tänderna i en ännu?
För, går det att dieselkonvertera den, så kan den bli The sole Survivor när vi inte får tJöra på bensin längre.
Bara att glida upp till HVO- eller rapspumpen och tuffa vidare in i apolalypsen. Snacka om den ultimata (vita!) äventyrshojen...
Bygg! Jag tittar på och står för glada tillrop.Fan vad fränt med KLR650 en turbo diesel.
Hur skall den annars kunna fastna i grenar när du är ute och kör i spenaten? Alternativt så orkade inte Kawasaki kolla efter ett ok med nippeln på rätt sida när de letade igenom reservdelslådan efter bromsok att montera på hojen.What's up med slangen till bakbromsen? Fanns det inga med rätt längd?
Hur skall den annars kunna fastna i grenar när du är ute och kör i spenaten? Alternativt så orkade inte Kawasaki kolla efter ett ok med nippeln på rätt sida när de letade igenom reservdelslådan efter bromsok att montera på hojen.
Thinking out of the.... Kawasaki är verkligen i spetsen på användarvänligheten.Lyfthandtag när nan kört fast...
Intressant att de har använt EXAKT samma klipp på några ställen i båda recensionerna…
Fult insmyget pressmaterial.Intressant att de har använt EXAKT samma klipp på några ställen i båda recensionerna…
Nope....vi skall ju köra elhojar allihopa snart....Jag vill ha en sån, tror jag.
Var köper man den här i sverige?
hmm... jaha, inte i europa ens.
Allt om MC – Sveriges bredaste motorcykeltidning
En MC-tidning fylld med reportage om touring, hojbyggen, klassiska motorcyklar, hojnyheter, provkörningar och mc-tester, även mc-kläder och mc-tillbehör.www.alltommc.se
Inte jag. Usch!vi skall ju köra elhojar allihopa snart.
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|