Nya Kawasakis för nästa år.

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Nya Multistradan. V4, 170 hästar, elektronisk fjädring. Det enda du inte får är den önskade lägre vikten men å andra sidan är det ju en Ducce så kilona är ju inte världa lika mycket då ;)
Tack! Jag har faktiskt kikat på den. Specen stämmer perfekt för det jag vill ha, förutom....
Den ser för gubbig/touring ut. :) Med z1000sx kan man iaf lura de oinvigda, kanske till och med mig själv, att det är en riktig sporthoj. Jag låter antagligen fåfäng men jag tycker sporthojar är sjukt nice men jag vill inte betala försäkringspremien.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Tack! Jag har faktiskt kikat på den. Specen stämmer perfekt för det jag vill ha, förutom....
Den ser för gubbig/touring ut. :) Med z1000sx kan man iaf lura de oinvigda, kanske till och med mig själv, att det är en riktig sporthoj. Jag låter antagligen fåfäng men jag tycker sporthojar är sjukt nice men jag vill inte betala försäkringspremien.

Ja, jo, kan hålla med om att utseendet inte är race direkt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Nej? :va

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...