Med vadå? Team Botten napp
Hehe,, nu ska du nog inte vara så kaxig, vem vet, dom kanske vurpar efter er och på så vis får bättre resultat..
Synd att ni stulit SSRacings lackdesign Nu får man tänka om lite.. Man vill ju inte likna team Bollhav
Med vadå? Team Botten napp
Jasså... varför står det då att ni ska köra på vår R1:a?!?!Den är redan uppdaterad!
Vi har egen hemsida lilla gubben, www.mam97.se, ligger uppe om ett litet tag.Minsan inget om #97 M.A.M där inte
Naaaj, vi är våra egna och har bara ett sponsoravtal och agerar satellitteam till SSR. Sen tror jag "botten upp" bättre beskriver teammedlemmarna i #97 M.A.MMed vadå? Team Botten napp
Ska jag vara ärlig så tror jag #100 VVV kommer att tillhöra absoluta toppen i REC. Ska bl skoj att följa Hamilton, Tempte och Kalén.Hehe,, nu ska du nog inte vara så kaxig, vem vet, dom kanske vurpar efter er och på så vis får bättre resultat..
Ska jag vara ärlig så tror jag #100 VVV kommer att tillhöra absoluta toppen i REC. Ska bl skoj att följa Hamilton, Tempte och Kalén.
Får ju pressa er på det sätt man kan...Vi ska göra vårt bästa. Vilken press, du har satt på oss nu
Får ju pressa er på det sätt man kan...
Såg dock ett team som jag misstänker är rätt snabba.
#14 Karolinagården Racing, CBR 1000 RR -05, Fredrik Ullman (Hunt), Jan Bog samt Sonni Harms. REC (B- serien)
Dom kom på 55:e plats förra året, dock utan Sonni, topp 40 fick möjlighet att klassa upp sig till NEC.Vet ej, känner inte dom - har aldrig sett dom köra.
Edit: Sonni Harms!! Ska han vara med REC? - låt mig gråta. Han skall direkt förvisas till A Serien
Då har man bytt fotpinnar, satt på motorskydd, dekaltrimmat och testkört den nya förmågan. Kameran strejkade idag så bild kommer i veckan.. Men fy satan va den går
Vi som vet vi vet...Det står Yamaha R1, men inte vilken R1a det är!
Det står Yamaha R1, men inte vilken R1a det är!
e det lönt o skruva på en massa grejer, du har väl smält skitet om en månad som vanligt
Vi som vet vi vet...
@Maffan, upp med lite bilder nu, jag vet att du kan!
P.S. Hoppas du fick orginalblåsen med då det är standard som gäller i SP. D.S.
Detta är den ena av lekasakerna...
ja de måste ju va din..redan en fin bukla i tanken gnissla )
Då ska du se den andra
ER6 06:a
Jepps... en svart med fin bula i tanken och kraschbur färdigmonterad,, vill bara plocka bort ABS en från den,, stör bara när man gör stoppies..
e det lönt o skruva på en massa grejer, du har väl smält skitet om en månad som vanligt
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|