Lite som att köra traktor Den svänger snabbare däremot tack vare lättare vevaxel och hårdare fjädring så på bana är det roligt! Jag vågar inte skrapa fotpinnarna på K5'an men Skruttfemtin är jag inte så rädd om så... hehe. Har en radialbromspump så bromsarna är nästan på par med K5'ans också.
Det skulle bli så stor förlustaffär att sälja den och försäkringen är på 220 kr/mån så den är min ban- och utlåningshoj nu. Jag var faktiskt ut en sväng idag på den Då levde man igen! Inte konstigt att man får abstinens.
Effektmässigt är det inte så mycket som kan jämföra sig med en K5'a tycker jag Man får varva bra och växla mycket på en 750 men då hänger man ändå med det mesta om man vet vad man gör bakom styret. Bromsarna håller ju 1900-talsklass men blir ok med en ny pump och stålomspunnet.Så traktoregenskaperna är mest effektmässigt? Trodde de skulle vara allmänt otympligare oxo.. :sugenpåslitochslänggixxer
Vit overall när du meckar?
Jag tänker på Roland i Torsk på Tallinn.
Japp, flyttade in i min första egna villa i slutet av oktober och trivs otroligt bra! Ikväll har jag huset för mig själv så det blir bastu och nån pilsner med en kompis och garagestereon på hög volym så det hörs ända in i bastun. Gött!Riktigt najs =) Du bor i hus antar jag?...lucky bastard
Effektmässigt är det inte så mycket som kan jämföra sig med en K5'a tycker jag Man får varva bra och växla mycket på en 750 men då hänger man ändå med det mesta om man vet vad man gör bakom styret. Bromsarna håller ju 1900-talsklass men blir ok med en ny pump och stålomspunnet.
Hittar du en i fint skick så tveka inte. Mycket hoj för pengarna!
fyfan ser ju riktigt najs ut där med 2 gixxrar i ett hörn man blir ju ganska avis då man själv är tvungen o ha den i 42kvm lägenhet..
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|