Nya R1:an till GTA vice city..

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...

Bifogat

• !vice.jpg
    !vice.jpg
    88.6 KB · Visningar: 309
  • knee.jpg
    knee.jpg
    40.7 KB · Visningar: 285
  • r1 screen1 (small).jpg
    r1 screen1 (small).jpg
    37.4 KB · Visningar: 372
  • stoppie.jpg
    stoppie.jpg
    15 KB · Visningar: 277

Coola Ola

Guest
ja, den var stilig! fast knäskrap i jeans ser lite farligt ut (bild 2) :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Stephen skrev:
Hittade den på r1-forum...
Skriv gärna och berätta hur den ser i i spelet.. Bilder är ju en sak men att verkligen spela är ju en annan...

Okej...
Jupp! Ska göra det, håller på o instalerar den... Ska testa den med bara modellen o handling ändrad, sen ska jag lägga till ljudet med :yoparty Avlägger en raport om hur välmodellerad den va om typ 10 min... :gnissla

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jodå!! Den va helt okej!!

Bra modelerad!! :Bugar
Rätt go o köra, men den där crazyfast modden va värdelös, går inte bromsa, man välter över frammåt, men det är rätt gött o göra powerwheelies!!

Om nån vill kan jag knåpa ihop en bättre handling-kod, så man kan göra powerwhelies men ändå bromsa o köra bra...?

Nä, nu ska jag lägga in ljudet o se om jag kan få in skinnstället som följde med!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Kungligt!! Satt o lirade det förut.... där kan jag iallafall stunta... till skillnad från verkligheten :yoparty :rofl

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
nomolas skrev:
Fixa ihop allt nu osså zippar du ihop en mapp med allt och lägger ut här :)

Lat? Okej då, det är rätt jobbigt, specielt med ljudet :död
Men tyvärr tar det nog aldeles för mkt för o lägga upp det här när man lagt ihop allt...
Håller på o fixar ljudet nu, det är rätt jobbigt, man måste fixxa lite program osv, kommer ta lite tid, men det är det värt :Bugar

EDIT: det krånglar med ljudet :( Programmet protesterar, får kolla på det sen, orkar inte det nu...

EDIT 2: Nu fick jag in skinnstället iaf, men tyvärr va det ingen hjälm :huvet Men ett par coola solglasögon va det iaf, stället va rätt snyggt med...

Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Så!! :)
Nu fick jag till ljudet med, gött, låter fint!
Varvar lite väl mkt när det spinner bara men det gör det väll i verkligheten med så... ja
I övrigt va ljudet helt kanon! blir helt annan känsla o köra hojen nu!

Tyvärr jag jag inte slänga upp en lat-mans-variant här, ljudfilen som dom små ljudklippen ligger i tar +300 mb :gnissla

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Hehehe...helball :tummenupp tankar tokigt med modem nu....

Förresten...kan nån förklara för mig vad man ska hitta på när det inte dyker upp några mer uppdrag ?? asså uppdragsgivarna är som botta för mig...skettrist att bara kör runt och wheela heeela tiden ju :D

HJÄLP !!!!!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
fluppen skrev:

Förresten...kan nån förklara för mig vad man ska hitta på när det inte dyker upp några mer uppdrag ?? asså uppdragsgivarna är som botta för mig...skettrist att bara kör runt och wheela heeela tiden ju :D

HJÄLP !!!!!

Jupp, du ska köpa ställen! Åk till filmklubben tex o köp den, eller filmstudion... kolla ltie,finns massor av stäleln o köpa o göra uppdrag åt... köp filmstudion om du gillar snuskigheter, där får man se när dom spelar in porrfilm o sen får man flyga flygplan o dela ut reklam :hihi

Här är en bild på min Retta, kolla in skinnstället med!

Bifogat

• R104-GTA-VC.jpg
    R104-GTA-VC.jpg
    104.8 KB · Visningar: 310

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
fluppen skrev:

HJÄLP !!!!!

Plocka upp prostituerade, klubba ner folk, flyga Apache, skjuta polisen, sno en tank, casha in, köra stan runt på slangen i ett sträck mm Finns ju masor att göra!! :banana

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Santo skrev:
Plocka upp prostituerade, klubba ner folk, flyga Apache, skjuta polisen, sno en tank, casha in, köra stan runt på slangen i ett sträck mm Finns ju masor att göra!! :banana

Visst är det kul, men meningen är ju att man ska köpa ställen o få uppdrag där, för att sedan klara spelet när man köpt o klarat alla ställen :Bugar

Fasen va kul det är att köra R1a!! alla borde testa det, hehe, mkt roligare än o köra gammal PCJ 600! :Bugar

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
NSR_Martin skrev:
Jupp, du ska köpa ställen! Åk till filmklubben tex o köp den, eller filmstudion... kolla ltie,finns massor av stäleln o köpa o göra uppdrag åt... köp filmstudion om du gillar snuskigheter, där får man se när dom spelar in porrfilm o sen får man flyga flygplan o dela ut reklam :hihi

Här är en bild på min Retta, kolla in skinnstället med!

JAha..jag har köpt tre fyra ställen med dom e totalt menigslösa, typ man kan spara och parkera bilen där.

Klart jag ska köpa porrstudio, i vilken stadsdel finns den ?

Men jag menar är det inga fler uppdrag från fler maffiåsos och andra gangsters ??

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jag har klarat spelet för länge sedan... Det roligaste e sista fighten! De har gjort en kopia av Slutscenen i Scarface :yoparty :yoparty Grymt som fan!!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024