NSR_Martin skrev:Här är en bild på min Retta, kolla in skinnstället med!
NSR_Martin skrev:Visst är det kul, men meningen är ju att man ska köpa ställen o få uppdrag där, för att sedan klara spelet när man köpt o klarat alla ställen
Fasen va kul det är att köra R1a!! alla borde testa det, hehe, mkt roligare än o köra gammal PCJ 600!
fluppen skrev:JAha..jag har köpt tre fyra ställen med dom e totalt menigslösa, typ man kan spara och parkera bilen där.
Klart jag ska köpa porrstudio, i vilken stadsdel finns den ?
Men jag menar är det inga fler uppdrag från fler maffiåsos och andra gangsters ??
Gah, läs Readme-filen!! Blir skitjobbigt o förklara här, hehe..fluppen skrev:När man laddat hem det vad gör man då ?? (HAR DOCK INTE ENS FÖRSÖKT ATT INSTALLERA DET) caps lock..
NSR_Martin skrev:Finns ställen där du gör uppdrag med, dom dyra ställena typ...
Köp filmstudion! Längst i norr så ligger det en liten Ö mitt imellan dom två stora, som sagt, längst i norr, på den Ön ligger det! Sen är ddet bara gå in i en sån där stor hus-grej så finns det väll en råsa ring där...
Gah, läs Readme-filen!! Blir skitjobbigt o förklara här, hehe..
Men adda mig på MSN så ska jag hjälpa dig!
Nä, nu går jag o lägger mig imon, vi skullle ha nått skit med skolan, typ öppet hus, halv nio imon
Dr Evil skrev:Cool. no hands.
Haha. precis...TheDude skrev:Skinstället är för stort i ärmarna
Getingen skrev:Har provar att installera flera nya skins bla. ferrari, ducati, marks fun island mmm. det enda som förändrar spelet är en ominstallation, sen är det bara att börja om från början. kan ingen förklara hur man ska göra för att få skinsen att funka?
Kör rippat btw.
Det finns ett antal hojar uppenbarligen... JAg har dock bara sett nån bild på en ducce själv men har jag förstått det hela rätt så ska det finna en hel del hojar.. Bara att söka runt på nätet tror jag..Huck skrev:Yeah! den var ju lungt en av de snyggaste hojarna till VC även om ljudet inte va jättebra.
Kan man ha fler sporthojar än bara den som finns? dom andra är ju custom och en moppe
NSR_Martin skrev:Jupp, du ska köpa ställen! Åk till filmklubben tex o köp den, eller filmstudion... kolla ltie,finns massor av stäleln o köpa o göra uppdrag åt... köp filmstudion om du gillar snuskigheter, där får man se när dom spelar in porrfilm o sen får man flyga flygplan o dela ut reklam
Här är en bild på min Retta, kolla in skinnstället med!
NSR_Martin skrev:Tjaa, läs readmefilen ordentligt o följ den...
Man måste ha ett program som heter IMG-tool, (nått i den stilen heter det) Det laddar ni ner från www.gtasajten.com
Sen är det bara ta bort dom gammla DFF o TXD o lägg till dom nya, o sen välja alternativet "rebult arichv" eller vad det står, sen är det klart!
Tror jag ska instalera lite flers sporthojar än R1an, typ GSX 1000, nån ducati osv, kunde blir rätt gött
semper skrev:skoj, fick in r1:an va najs, men va använder man för lägga till ljudfilerna, hittar inge bra prog på den där gtasajten.. samt nån som har url te en gixxer ?
Huck skrev:Yeah! den var ju lungt en av de snyggaste hojarna till VC även om ljudet inte va jättebra.
Kan man ha fler sporthojar än bara den som finns? dom andra är ju custom och en moppe
Huck skrev:Yeah! den var ju lungt en av de snyggaste hojarna till VC även om ljudet inte va jättebra.
semper skrev:skoj, fick in r1:an va najs, men va använder man för lägga till ljudfilerna, hittar inge bra prog på den där gtasajten.. samt nån som har url te en gixxer ?
Stephen skrev:Det finns ett antal hojar uppenbarligen... JAg har dock bara sett nån bild på en ducce själv men har jag förstått det hela rätt så ska det finna en hel del hojar.. Bara att söka runt på nätet tror jag..
Kanske någon annan som vetvart mankan få tag på fler hojar??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|