Nya R1:an till GTA vice city..

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
NSR_Martin skrev:
Visst är det kul, men meningen är ju att man ska köpa ställen o få uppdrag där, för att sedan klara spelet när man köpt o klarat alla ställen :Bugar

Fasen va kul det är att köra R1a!! alla borde testa det, hehe, mkt roligare än o köra gammal PCJ 600! :Bugar

När man laddat hem det vad gör man då ?? (HAR DOCK INTE ENS FÖRSÖKT ATT INSTALLERA DET) caps lock.. :huvet
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
fluppen skrev:
JAha..jag har köpt tre fyra ställen med dom e totalt menigslösa, typ man kan spara och parkera bilen där.

Klart jag ska köpa porrstudio, i vilken stadsdel finns den ?

Men jag menar är det inga fler uppdrag från fler maffiåsos och andra gangsters ??

Finns ställen där du gör uppdrag med, dom dyra ställena typ...

Köp filmstudion! Längst i norr så ligger det en liten Ö mitt imellan dom två stora, som sagt, längst i norr, på den Ön ligger det! :tummenupp Sen är ddet bara gå in i en sån där stor hus-grej så finns det väll en råsa ring där...

fluppen skrev:
När man laddat hem det vad gör man då ?? (HAR DOCK INTE ENS FÖRSÖKT ATT INSTALLERA DET) caps lock..
Gah, läs Readme-filen!! Blir skitjobbigt o förklara här, hehe..
Men adda mig på MSN så ska jag hjälpa dig! :)

Nä, nu går jag o lägger mig imon, vi skullle ha nått skit med skolan, typ öppet hus, halv nio imon :huvet
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
NSR_Martin skrev:
Finns ställen där du gör uppdrag med, dom dyra ställena typ...

Köp filmstudion! Längst i norr så ligger det en liten Ö mitt imellan dom två stora, som sagt, längst i norr, på den Ön ligger det! :tummenupp Sen är ddet bara gå in i en sån där stor hus-grej så finns det väll en råsa ring där...


Gah, läs Readme-filen!! Blir skitjobbigt o förklara här, hehe..
Men adda mig på MSN så ska jag hjälpa dig! :)

Nä, nu går jag o lägger mig imon, vi skullle ha nått skit med skolan, typ öppet hus, halv nio imon :huvet


Okej tack, ska läsa readme filen :tummenupp
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
TheDude skrev:
Skinstället är för stort i ärmarna :D
Haha. precis...

De va den svaga punkten på hojen, att han inte håller i styret... man ser inte det när man kör normalt iofs så det är inget man stör sig på...

Men i överigt va den kanon! Väldigt bra gjord tycker jag, riktigt härligt o brumma runt i VC med den hojen o skinnstället på :)
 

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Har provar att installera flera nya skins bla. ferrari, ducati, marks fun island mmm. det enda som förändrar spelet är en ominstallation, sen är det bara att börja om från början. kan ingen förklara hur man ska göra för att få skinsen att funka?
Kör rippat btw.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Getingen skrev:
Har provar att installera flera nya skins bla. ferrari, ducati, marks fun island mmm. det enda som förändrar spelet är en ominstallation, sen är det bara att börja om från början. kan ingen förklara hur man ska göra för att få skinsen att funka?
Kör rippat btw.

Tjaa, läs readmefilen ordentligt o följ den...

Man måste ha ett program som heter IMG-tool, (nått i den stilen heter det) Det laddar ni ner från www.gtasajten.com :)
Sen är det bara ta bort dom gammla DFF o TXD o lägg till dom nya, o sen välja alternativet "rebult arichv" eller vad det står, sen är det klart! :)

Tror jag ska instalera lite flers sporthojar än R1an, typ GSX 1000, nån ducati osv, kunde blir rätt gött :Bugar
 

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki
Yeah! den var ju lungt en av de snyggaste hojarna till VC även om ljudet inte va jättebra.

Kan man ha fler sporthojar än bara den som finns? dom andra är ju custom och en moppe
 

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Världsmetropolen Sthlm
Hoj
Letar ny...
Huck skrev:
Yeah! den var ju lungt en av de snyggaste hojarna till VC även om ljudet inte va jättebra.

Kan man ha fler sporthojar än bara den som finns? dom andra är ju custom och en moppe
Det finns ett antal hojar uppenbarligen... JAg har dock bara sett nån bild på en ducce själv men har jag förstått det hela rätt så ska det finna en hel del hojar.. Bara att söka runt på nätet tror jag..
Kanske någon annan som vetvart mankan få tag på fler hojar??
 

MarcusF

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Götene.
Hoj
Derbi Senda X-Treme SM
NSR_Martin skrev:
Jupp, du ska köpa ställen! Åk till filmklubben tex o köp den, eller filmstudion... kolla ltie,finns massor av stäleln o köpa o göra uppdrag åt... köp filmstudion om du gillar snuskigheter, där får man se när dom spelar in porrfilm o sen får man flyga flygplan o dela ut reklam :hihi

Här är en bild på min Retta, kolla in skinnstället med!


Lägg upp det där skinnet är du snäll. Det var ju grymt, :yoparty .. Jag har en ducati 996 till vc med realistiskt <--- hur man nu stavade det. ljud. fast R1 va grymare får nog ladda hem den. Här är en handling som går rysligt snabbt.

BIKE 2800.0 1.3 1.8 1.2 0.00 0.05 -0.09 103 1.99 0.9 0.48 5 370.0 72.0 R P 99.98 0.70 0 35.00 0.85 0.15 0.30 0.00001 13500 0.10 -0.05 0.50 0.00 10102 1 1 :lol
 

MarcusF

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Götene.
Hoj
Derbi Senda X-Treme SM
Detta är en annan jag hadde. Den i mitten fast jag har ju haft allihop. :D
 

Bifogat

  • 3 bikes.JPG
    3 bikes.JPG
    110.7 KB · Visningar: 155

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Ort
08 + 1 813
Hoj
Panigale
NSR_Martin skrev:
Tjaa, läs readmefilen ordentligt o följ den...

Man måste ha ett program som heter IMG-tool, (nått i den stilen heter det) Det laddar ni ner från www.gtasajten.com :)
Sen är det bara ta bort dom gammla DFF o TXD o lägg till dom nya, o sen välja alternativet "rebult arichv" eller vad det står, sen är det klart! :)

Tror jag ska instalera lite flers sporthojar än R1an, typ GSX 1000, nån ducati osv, kunde blir rätt gött :Bugar

skoj, fick in r1:an va najs, men va använder man för lägga till ljudfilerna, hittar inge bra prog på den där gtasajten.. samt nån som har url te en gixxer ? :)
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Huck skrev:
Yeah! den var ju lungt en av de snyggaste hojarna till VC även om ljudet inte va jättebra.

Kan man ha fler sporthojar än bara den som finns? dom andra är ju custom och en moppe

ljudet va väll kanon...eller?
har du bytt ut ljudet då???

Ska se om jag kan hjälpa er som hade problem men orkar inte det nu :död
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
R1:an var väll helt OK, Konstigt ljud på höga varv tyckte jag det lät som. Lite tråkigt att R1 gick i max 121 km/h medans den vanliga PCJ 600 gör 128 km/h.

Men den var ju helt klart cool. :yoparty :yoparty



Huck skrev:
Yeah! den var ju lungt en av de snyggaste hojarna till VC även om ljudet inte va jättebra.

Kan man ha fler sporthojar än bara den som finns? dom andra är ju custom och en moppe

Du kan göra om scootern och custom motorcykeln till PCJ också. :)


semper skrev:
skoj, fick in r1:an va najs, men va använder man för lägga till ljudfilerna, hittar inge bra prog på den där gtasajten.. samt nån som har url te en gixxer ?

Jag andvänder mig av "GTA 3 Audio Editor" som du nog kommer finna ganska snabbt om du söker efter det på tex. evreka.se.


Stephen skrev:
Det finns ett antal hojar uppenbarligen... JAg har dock bara sett nån bild på en ducce själv men har jag förstått det hela rätt så ska det finna en hel del hojar.. Bara att söka runt på nätet tror jag..
Kanske någon annan som vetvart mankan få tag på fler hojar??

Här är lite sidor där ni kan finna motorcykel och bilar till Vice City.
http://www.codenamevice.co.uk/ - Mycket bra sida med bla. 118 bilar.
http://www.3dap.com/gta/gtavc/

Svensk sida med program osv. http://www.gtasajten.com/

// Patrik
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top