Biltmore
Blood Group: Red
Finns det nån bild på hur senaste upplagan av tröjan ser ut, så jag vet om jag ska beställa nästa gång?
Orange Coast skrev:2645758Tackar!
Fan. Hade jag vetat att man kunde beställa en tröja med sitt nick på hade jag tänkt ut något coolare
Swedie skrev:2665441mest någonsin, måste vara julgrej eller nått. över 100 stycken!
ser dock inte alls fram emot att packera dom. usch, brukar ta 2 dagar när det blir många.
Får jag iväg dom före kl16 så levereras dom dagen efter. Så jag har till på Onsdagkl16 på mig att få ut dom så ni har dom före Fredagen.. för jag antar Fredag är röd dag... eller?RedKnight skrev:2665469Det är väl bara o glömma att få hem den innan fredag. eller?
/RedKnight
Tack tack Det mycket dumma är att jag lyckades glömma beställa en ny till mig själv... suck. Så jag får vänta oxå till våren. Bah.FettSnok skrev:2665468En eloge till allas vår tröjkung Swedie, vilket govjobb han lägger ner för att vi ska slippa frysa
Swedie skrev:2665494Får jag iväg dom före kl16 så levereras dom dagen efter. Så jag har till på Onsdagkl16 på mig att få ut dom så ni har dom före Fredagen.. för jag antar Fredag är röd dag... eller?
Tack tack Det mycket dumma är att jag lyckades glömma beställa en ny till mig själv... suck. Så jag får vänta oxå till våren. Bah.
Swedie skrev:2665494Får jag iväg dom före kl16 så levereras dom dagen efter. Så jag har till på Onsdagkl16 på mig att få ut dom så ni har dom före Fredagen.. för jag antar Fredag är röd dag... eller?
Tack tack Det mycket dumma är att jag lyckades glömma beställa en ny till mig själv... suck. Så jag får vänta oxå till våren. Bah.
FettSnok skrev:2665468En eloge till allas vår tröjkung Swedie, vilket govjobb han lägger ner för att vi ska slippa frysa
R1Monstret skrev:2658069Inne på min andra sporthojströja, och det blir en 3:e när nästa beställning rullar igång. Kul att se att så många kör med sina tröjor. Har ju sett en del på vägarna
Swedie skrev:2666857Någon som vill agera "praktikant" hemma hos mig och hjälpa mig att paketera tröjor? Jag har enorma problem att få tid att påbörja packeteringen... har arbetat av en del andra jobb för att nu avsätta några timmar. Men det kommer inte räcka långt...
Swedie skrev:2666857Någon som vill agera "praktikant" hemma hos mig och hjälpa mig att paketera tröjor? Jag har enorma problem att få tid att påbörja packeteringen... har arbetat av en del andra jobb för att nu avsätta några timmar. Men det kommer inte räcka långt...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|