Nya SH tröjor?

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
mest någonsin, måste vara julgrej eller nått. över 100 stycken! :)

ser dock inte alls fram emot att packera dom. usch, brukar ta 2 dagar när det blir många.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Swedie skrev:
2665441 mest någonsin, måste vara julgrej eller nått. över 100 stycken! :)

ser dock inte alls fram emot att packera dom. usch, brukar ta 2 dagar när det blir många.

Men som sagt, bara att ringa när du har dem hemma så slipper du packa 2 tröjor iallafall. :)

Hoppas du får hem dem idag. :yoparty
 

RedKnight

Bränt gummi luktar gott
Gick med
23 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
En sån där ..... Ninja
Det är väl bara o glömma att få hem den innan fredag. eller?

/RedKnight
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
RedKnight skrev:
2665469 Det är väl bara o glömma att få hem den innan fredag. eller?

/RedKnight
Får jag iväg dom före kl16 så levereras dom dagen efter. Så jag har till på Onsdagkl16 på mig att få ut dom så ni har dom före Fredagen.. för jag antar Fredag är röd dag... eller?

FettSnok skrev:
2665468 En eloge till allas vår tröjkung Swedie, vilket govjobb han lägger ner för att vi ska slippa frysa :tummenupp
Tack tack :) Det mycket dumma är att jag lyckades glömma beställa en ny till mig själv... suck. Så jag får vänta oxå till våren. Bah.
 
Last edited:

RedKnight

Bränt gummi luktar gott
Gick med
23 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
En sån där ..... Ninja
Swedie skrev:
2665494 Får jag iväg dom före kl16 så levereras dom dagen efter. Så jag har till på Onsdagkl16 på mig att få ut dom så ni har dom före Fredagen.. för jag antar Fredag är röd dag... eller?


Tack tack :) Det mycket dumma är att jag lyckades glömma beställa en ny till mig själv... suck. Så jag får vänta oxå till våren. Bah.


Du e fan en klippa Swedie.....även om du inte hinner få iväg de till fredag.

/RedKnight
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Swedie skrev:
2665494 Får jag iväg dom före kl16 så levereras dom dagen efter. Så jag har till på Onsdagkl16 på mig att få ut dom så ni har dom före Fredagen.. för jag antar Fredag är röd dag... eller?


Tack tack :) Det mycket dumma är att jag lyckades glömma beställa en ny till mig själv... suck. Så jag får vänta oxå till våren. Bah.

Nej nej,, fredag är ingen röd dag.. Vanlig arbetsdag då. :)
 

KermitSwe

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Nyköping
Hoj
cbr1000rr -05 "grodan II" (Grodan I e död:-()
R1Monstret skrev:
2658069 Inne på min andra sporthojströja, och det blir en 3:e när nästa beställning rullar igång. Kul att se att så många kör med sina tröjor. Har ju sett en del på vägarna :yoparty


Yes, användes med stolthet :tummenupp

Även jag stolt medlem av
Skitfrän Mc
Nyköping
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Någon som vill agera "praktikant" hemma hos mig och hjälpa mig att paketera tröjor? Jag har enorma problem att få tid att påbörja packeteringen... har arbetat av en del andra jobb för att nu avsätta några timmar. Men det kommer inte räcka långt...
 

DDoric

Behöver mer pengar
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 600 -04
Swedie skrev:
2666857 Någon som vill agera "praktikant" hemma hos mig och hjälpa mig att paketera tröjor? Jag har enorma problem att få tid att påbörja packeteringen... har arbetat av en del andra jobb för att nu avsätta några timmar. Men det kommer inte räcka långt...


Jag hjälper dig kvällstid i veckan om du vill 0704255359 / Skärholmen
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Lite roligt, men den här lilla högen tar mig 10 timmar att gå igenom...

sen får ni en bild på ett får oxå som jag träffa på i förrgår. Det där är en hund jag svär. Får den sprang vid sidan av vägen och följde efter mig... så jag fick lov att klapa fårskallen... o token vifta på svansen som en hund. Ögona rulla bakået o den njöt. För att kolla så det inte var en engångsföreteelse så klappa jag fåret igen o exakt samma sak hände. Underligt får. Ska dom vara sådär? Hade den käkat nå konstigt?

Jaja, lite OT är tillåtet då och då.
 

Bifogat

  • 10-timmars-jobb.jpg
    10-timmars-jobb.jpg
    43.6 KB · Visningar: 138
  • fårfårfårnejfårfårlamm.jpg
    fårfårfårnejfårfårlamm.jpg
    92.1 KB · Visningar: 84

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Vit/Röd R1:a 09:a
Har du en tröja över till mig som tack för hjälpten så syns vi hemma hos dig ikväll.. ;-)
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
Swedie skrev:
2666857 Någon som vill agera "praktikant" hemma hos mig och hjälpa mig att paketera tröjor? Jag har enorma problem att få tid att påbörja packeteringen... har arbetat av en del andra jobb för att nu avsätta några timmar. Men det kommer inte räcka långt...


HMM skulle du inte bo så långt bort å i staden jag fruktar så skulle jag lätt hjälpa dig ! spec nu när jag inte har så mkt att göra på dagarna... å jag skulle verkligen inte ha nått emot att få hem juklapparna i tid:rolleyes:


i vilket fall så e du en klippa! som andra nämner! :yoparty
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top