Sgt Liberia skrev:2690937Det verkar finnas bra grund tycker jag!
Swedie skrev:2691040Javisst, jag KAN ju börja ta emot orders. Men leverans kommer ändå inte bli förrän Mars.
vet inte, så ovisst om intresset för tshirten i tråden jag skapade. svårt att få "klart" besked om vad som önskas.falken1986 skrev:2691108Är det helt klart att det kommer komma t-shirts också Swedie?
betalning bör väl som senast vara inne sista februari, fast det kan bli leverans i april oxå... lite beroende på mängden tröjorders.abethebabe skrev:2691129om man beställer en idag för leverans i mars! när ska tröjan vara betald? lite taskig ekonomi så här direkt efter jul men den här gången vill man ju haka på tåget så man inte blir utan! eller blir det kanske fler leveranser framåt sommaren?
Swedie skrev:2691210vet inte, så ovisst om intresset för tshirten i tråden jag skapade. svårt att få "klart" besked om vad som önskas.
betalning bör väl som senast vara inne sista februari, fast det kan bli leverans i april oxå... lite beroende på mängden tröjorders.
Swedie skrev:2691040Javisst, jag KAN ju börja ta emot orders. Men leverans kommer ändå inte bli förrän Mars.
Olmo skrev:2673150Såå, helnöjd.
Bra jobbat Swedie.
God jul och gott nytt år!
Olmo skrev:2673150Såå, helnöjd.
Bra jobbat Swedie.
God jul och gott nytt år!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|