Långa farbron
Yster tokfrans
Tjernobulle
Теперь я пойду к гимнастике!
Sluta gnäll nu Pysch, jag gillar när gubbarna pratar tyska .
Var Jessan full igår med tanke på att jag anade en gnutta snusk i vissa av hennes inlägg, det händer ju inte varje dag .
Nu har jag vart och hämtat min digitalbox som Telia skickat ut.
Gratis digitaltv via bredbandet i ett helt år med 24 kanaler, yay .
Dom som är vana vid att endast ha discovery kl 21-01 är nu välkomna hem till min sköna soffa för lite discovery 24/7.
Dasg att koppla lite, återkommer sen när jag behöver hjälp .
Nu har jag blivit erbjuden ett jobb till! JIPPIE YAYYYYY :3132248Äh, jag är aldrig full, det var nog kräftorna som gjorde mig lite snurrig...
Jag har fortfarande ont i benet efter mitt besök i en buske igår.
Nu har jag blivit erbjuden ett jobb till! JIPPIE YAYYYYY :
Det lutar åt storslam på morgondagens möte och sedan upsägning :kapich
Nej nu är det som Servetris, men det blir nog skoj det med. Har aldrig jobbat som servetris :3132326Är det det som du har skrivit om innan att du hoppades på att få?
Grattis
Jag har fortfarande ont i benet efter mitt besök i en buske igår.
Ah, jag funderar på att skaffa tv i mobilen kostar tydligen 69/kr månaden hos TRE.3132335Nu har jag kopplat klart allting till digitalboxen.
Synd bara att Telia är söliga och tydligen så ligger min lina just nu på 4/0.25 mbit och inte på 24/2.5 som den ska, inte undra på att det blir pixlar stor som hus på tvbilden då .
Inte första gången deras linor krånglar, fifan. Teknikerna ska fixa i morrn, hoppas dom får det att funka som det ska.
Då kan du inte hänga med på en bombrepa med hojen då ?
Brewden har väl inge körkort kvar? eller har ho fått tebax det lagom till solen3132335Nu har jag kopplat klart allting till digitalboxen.
Synd bara att Telia är söliga och tydligen så ligger min lina just nu på 4/0.25 mbit och inte på 24/2.5 som den ska, inte undra på att det blir pixlar stor som hus på tvbilden då .
Inte första gången deras linor krånglar, fifan. Teknikerna ska fixa i morrn, hoppas dom får det att funka som det ska.
Ah, jag funderar på att skaffa tv i mobilen kostar tydligen 69/kr månaden hos TRE.
Kan det ju vara värt ibland när man åker buss på vintern mm
Brewden har väl inge körkort kvar? eller har ho fått tebax det lagom till solen
Dessutom bjuder de på 3 månader rent gratis nu3132354Ohh, najs..vill jag med ha .
EDIT: Man måste ju ha en såndäringa Nåkkia för att det ska funka .
fy fan
Nej kortet är fortfarande borta, just därför jag vet att hon är så sugen på att åka lite. Bakom mig (läs: tätt inpå) var ju tanken .
Nej kortet är fortfarande borta, just därför jag vet att hon är så sugen på att åka lite. Bakom mig (läs: tätt inpå) var ju tanken .
Dessutom bjuder de på 3 månader rent gratis nu
Ah, jag funderar på att skaffa tv i mobilen kostar tydligen 69/kr månaden hos TRE.
Kan det ju vara värt ibland när man åker buss på vintern mm
Brewden har väl inge körkort kvar? eller har ho fått tebax det lagom till solen
Ah, det av sådan där läs mellan raderna läsning nu ja...
Nu har jag vart och hämtat min digitalbox som Telia skickat ut.
Gratis digitaltv via bredbandet i ett helt år med 24 kanaler, yay .
Dom som är vana vid att endast ha discovery kl 21-01 är nu välkomna hem till min sköna soffa för lite discovery 24/7.
Dasg att koppla lite, återkommer sen när jag behöver hjälp .
Jo, men tydligen får man trycka upp det i ansiktet på na för att få nån respons .
Kan inte idag men annars hade jag väldigt gärna gjort det!
Kanske någon annan dag?
Jag förstod
Går det idag???3132387Akta er!
Nu har jag kopplat klart allting till digitalboxen.
Ja jag tänkte mest på att du är blond .
Eller hur var det Alming? Fan vad han ska få äta upp det där .
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|