Dropdead
Guest
Har du läst klart?
Japp, nu har jag läst klart och nu blir det sängen, så jag orkar med en tolvtimmars arbetsdag och wcx-fest på kvällen. Ses imorrn!
Har du läst klart?
Japp, nu har jag läst klart och nu blir det sängen, så jag orkar med en tolvtimmars arbetsdag och wcx-fest på kvällen. Ses imorrn!
chrząszcz brzmi w trzcinie
Dobranoc, dags att sova!
...Och folk har svårt o förstå varför jag är vegan....
Upp till bevis!
Nu är jag äntligen hemma efter en extremt tråkig resa...
Jag är ruggigt sugen på pizza nu...3144714Mitt kungarike för en stor kebabtallrik med flötiga strips å massa med härlig kebabsås
Jag är ruggigt sugen på pizza nu...
Hjälp mig Pysch
Planen är att lära mig laga lite mat och försöka vara så nyttig som möjligt resten av livet3144752Oj, du får blunda för mitt inlägg blomman
Har du nån tidsplan på å vara nyttig lr vad är upplägget?
Planen är att lära mig laga lite mat och försöka vara så nyttig som möjligt resten av livet
Men visst fan ska ja unna mig pizza med, men inte än..
Köttbullar och fullkornspasta blir det nu Känner mig redan stolt
Planen är att lära mig laga lite mat och försöka vara så nyttig som möjligt resten av livet
Men visst fan ska ja unna mig pizza med, men inte än..
Köttbullar och fullkornspasta blir det nu Känner mig redan stolt
Com Hem suger... jag har också haft problem med dem, och jag ska då fan ALDRIG nånsin använda mig av dem igen3144809ComHem ska dö!!!!
Hur i helvete kan det ta 1 månad för idioterna att ändra mina favoritkanaler i "Mediumpaketet 8 favoriter"? Inte fan tänkte jag på att ändra till Eurosport igår.
När man ska ringa och whina lite och försöka få dom att ändra mina favoritkanaler direkt går det inte ens att komma fram.
Träna kanske man skulle gjort, vilket är ditt gym? kan ju va kul att testa nått nytt.3144805äter du bara nyttigt eller tränar du nått oxå?hörde nått om promenader på fikat.
ps.mitt gym har öppet hus för alla idag .ds
Com Hem suger... jag har också haft problem med dem, och jag ska då fan ALDRIG nånsin använda mig av dem igen
Träna kanske man skulle gjort, vilket är ditt gym? kan ju va kul att testa nått nytt.
Jag ska träna med men jag har inte kommit igång ännu.
Träna kanske man skulle gjort, vilket är ditt gym? kan ju va kul att testa nått nytt.
Jag ska träna med men jag har inte kommit igång ännu.
friskis & svettis, öppet hus på alla deras gym.
Mitt kungarike för en stor kebabtallrik med flötiga strips å massa med härlig kebabsås
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|