På jobbet.
Förstår inte vad det är för bra med den här morgonen och det hade känts bättre om det hade regnat. Men det kommer väl lagom tills man slutar
Vaknat på fel sida idag eller
På jobbet.
Förstår inte vad det är för bra med den här morgonen och det hade känts bättre om det hade regnat. Men det kommer väl lagom tills man slutar
Vad heter den där, dator/el affären som de öppnat i Högsbo 124, 142, 421 eller va fan det nu heter.
konstigt att ingen av deras horribla reklamer fastnade...
Tror ni att det är bra hojväder på fredag?
Funderar på att ta ledigt då...
Ngn annan som kanske är ledig och har lust att köra hela dagen?
Vaknat på fel sida idag eller
Satan vilken as dålig hemsida de har. Varför kan man inte kolla priser på hemsidan?3152588media markt
Enligt SMHI skall de vara strålande sol ifrån 12 och framåt. Jag kan nog inte komma ifrån förrän tidigast 15 men kanske kan slå en signal då och se vart ni är?
Enligt SMHI skall de vara strålande sol ifrån 12 och framåt. Jag kan nog inte komma ifrån förrän tidigast 15 men kanske kan slå en signal då och se vart ni är?
Satan vilken as dålig hemsida de har. Varför kan man inte kolla priser på hemsidan?
Trycker man på "Datorer" så kommer man till en sida där de skriver "här har många fastnat...bla bla bla" Som om jag bryr mig, jag vill se preser och varor!!!!!!!!!! Idioter
Nu blir de utan en kund för det.
Vi skulle kanske kunna köra till den apgoa vägen som bye bye visade tidigare i sommar?
Berg o dal banan eller vad dem kallade den
Hittar du dit?
Den nere vid tolkensjön? Tror jag hittar dit, hittar vi bara Horred så! Men inte vart där på 3-4mån tror jag.. Och sist jag var där körde jag fel
Men de e ju bara å leta sig nedåt. Kommer man ut i tid så finns de ju lite tid för att leta
Kör man Lygnernvägen en bit, sen höger (där man tar vänster annars) och sen vänster (innan shell-macken) så kommer man för lr senare till Horred! (jag kan ta med karta)
Satan vilken as dålig hemsida de har. Varför kan man inte kolla priser på hemsidan?
Trycker man på "Datorer" så kommer man till en sida där de skriver "här har många fastnat...bla bla bla" Som om jag bryr mig, jag vill se preser och varor!!!!!!!!!! Idioter
Nu blir de utan en kund för det.
Kan ju inte vara så jätte svårt att hitta
Jo, tydligen.. Det är inte tolkensjön du pekar pilen på. Tolken är den snett under
oooops
Just nu skiter jag i vilket faktiskt.3152694Sounds like a plan!
För jävlar vad rolig den vägen var!
Du lär ju inte hitta billigare på andra affärer iaf...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari