(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Vad heter den där, dator/el affären som de öppnat i Högsbo 124, 142, 421 eller va fan det nu heter.

konstigt att ingen av deras horribla reklamer fastnade...

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Tror ni att det är bra hojväder på fredag?
Funderar på att ta ledigt då...
Ngn annan som kanske är ledig och har lust att köra hela dagen?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tror ni att det är bra hojväder på fredag?
Funderar på att ta ledigt då...
Ngn annan som kanske är ledig och har lust att köra hela dagen?

Enligt SMHI skall de vara strålande sol ifrån 12 och framåt. Jag kan nog inte komma ifrån förrän tidigast 15 men kanske kan slå en signal då och se vart ni är? :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3152588 media markt
Satan vilken as dålig hemsida de har. Varför kan man inte kolla priser på hemsidan?

Trycker man på "Datorer" så kommer man till en sida där de skriver "här har många fastnat...bla bla bla" Som om jag bryr mig, jag vill se preser och varor!!!!!!!!!! :mad: Idioter

Nu blir de utan en kund för det.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Enligt SMHI skall de vara strålande sol ifrån 12 och framåt. Jag kan nog inte komma ifrån förrän tidigast 15 men kanske kan slå en signal då och se vart ni är? :)

Låter ju inte helt fel:)
Då kan man ju få en massa gjort hemma som man aldrig får gjort under veckan eller helgen, och sen vid 12 sticka ut o brassa :yoparty

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Vi skulle kanske kunna köra till den apgoa vägen som bye bye visade tidigare i sommar?
Berg o dal banan eller vad dem kallade den :)
Hittar du dit?

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Satan vilken as dålig hemsida de har. Varför kan man inte kolla priser på hemsidan?

Trycker man på "Datorer" så kommer man till en sida där de skriver "här har många fastnat...bla bla bla" Som om jag bryr mig, jag vill se preser och varor!!!!!!!!!! :mad: Idioter

Apapap! Om de inte behöver lägga ner sopmycket pengar på en stilig hemsida, så kan de ha lägre priser på pryttlarna!
Åk dit istället!

(det är nog det tänket dem har, för då kommer folk dit istället för att sitta hemma och sura)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vi skulle kanske kunna köra till den apgoa vägen som bye bye visade tidigare i sommar?
Berg o dal banan eller vad dem kallade den :)
Hittar du dit?

Den nere vid tolkensjön? Tror jag hittar dit, hittar vi bara Horred så! Men inte vart där på 3-4mån tror jag.. Och sist jag var där körde jag fel :)
Men de e ju bara å leta sig nedåt. Kommer man ut i tid så finns de ju lite tid för att leta :)
Kör man Lygnernvägen en bit, sen höger (där man tar vänster annars) och sen vänster (innan shell-macken) så kommer man för lr senare till Horred! ;) (jag kan ta med karta)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Den nere vid tolkensjön? Tror jag hittar dit, hittar vi bara Horred så! Men inte vart där på 3-4mån tror jag.. Och sist jag var där körde jag fel :)
Men de e ju bara å leta sig nedåt. Kommer man ut i tid så finns de ju lite tid för att leta :)
Kör man Lygnernvägen en bit, sen höger (där man tar vänster annars) och sen vänster (innan shell-macken) så kommer man för lr senare till Horred! ;) (jag kan ta med karta)

Sounds like a plan! :tummenupp
För jävlar vad rolig den vägen var!

Du lär ju inte hitta billigare på andra affärer iaf...

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Kan ju inte vara så jätte svårt att hitta

Bifogat

• tjoho.JPG
    tjoho.JPG
    72.4 KB · Visningar: 33

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3152694 Sounds like a plan! :tummenupp
För jävlar vad rolig den vägen var!

Du lär ju inte hitta billigare på andra affärer iaf...
Just nu skiter jag i vilket faktiskt.

Min pappa va den som va tilltänkt att hjälpa mig med dator då han faktiskt äger ett insatt företag....

men ne, han kunde visst inte det. Jag slutar aldrig att förvånas över min far. och önskar än en gång att jag hade en vanlig farsa eller ingen alls :(

Så nu kommer jag i vilket fall att köpa en dyrare dator än jag tänkt bara för att slippa besväret med honom, de hungralapparna som skiljer mellan mediamarkt och de andra känns som de kan kvitta då....

:( :( :(

Nu - Jobba

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...