vart ska man gå ut ikväll om man skall ta med nåra tjejkompisar som kommer från gislaved eller va det heter?
inga förslag??
vart ska man gå ut ikväll om man skall ta med nåra tjejkompisar som kommer från gislaved eller va det heter?
inga förslag??
fan ja måste öva mer : Det SKA gå :3131238för er som är intresserade, så ooouuuuuuiiiiiilar TT'n på ettan. (lite på tvåan med, men satan i gatan vilket mes man är...)
Dock var det svårt med stoppies med grusdäcken, resulterade mest i ett låst framhjul...
fan ja måste öva mer : Det SKA gå :
Daimond dogs är grymt att bli waested på : man har kul undertiden med, med trevligt sällskap. Som dansställe suger det.3131154Är du fortfarande kvar här !?
Skämt åsido, tjejerna tycker säkert det är kul att dansa och då är ju Nivå ett bra place. Ska du bara supa dom dyngraka och hoppas på att det slutar i din säng i en enda stor hög så är ju annars Diamond dogs ett hett tips.
Berså rockar, speciellt på Torsdagar då de har Schlager kväll för alla oss som har en liten Carola boende innom oss :
Ja tänk ibland händer det att finkläderna åker fram och jag klär ut mig till tjej tjej.3131301du är chey va?
Ja tänk ibland händer det att finkläderna åker fram och jag klär ut mig till tjej tjej.
Tänk er blomman i Kort klänning, stay up´s, fluffigt hår och färglatt smink, gärna i gälla färger... givetvis ingår smycken i utstyrseln :
Det är inte ofta, men det händer vissa torsdagar
Ne visst kunde du inte3131313ååh maj gådd!
det kunde jag aldrig tro...
Ja tänk ibland händer det att finkläderna åker fram och jag klär ut mig till tjej tjej.
Tänk er blomman i Kort klänning, stay up´s, fluffigt hår och färglatt smink, gärna i gälla färger... givetvis ingår smycken i utstyrseln :
Det är inte ofta, men det händer vissa torsdagar
Ne visst kunde du inte
Jag tror till och med du sett mig i det nån gång, när din brud va med på wcx. Nyrakad och med vit kepa på huvet.. super minne har jag serru :
Är ni fortfarande vakna?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |