Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3173462 Skönt, då var denna arbetsdagen äntligen slut...

...En viss lyckokänsla infann sig då man insåg att man precis hann tillbaka till kvällsfikat så man slipper gå och lägga sig hungrig, men hela den lugna kvällen med planer på att gå och knoppa tidigt sprack ju lite :(

Men, man fick dressa upp sig till en halvriktig brandman iaf, och det är ju inte fyskam ;)
Detta kräver givetvis bildbevis, det förstår du va? :drool

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Telefon eller sova? Kommer ångra detta beslut i morrn kan jag lova.
Trötter som få skall jag snart mot jobbet mig bege, om jag vaknar av klockan återsår att se, själv kan jag ju bara böna och be :gnissla.

Go natt!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Inget volvogäng som chattar med varandra i tråden som vanligt idag nej, sölrövar :mad:.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
- Gomorron Pinky, allt bra?

- God morgon Pinky, jo tack det är kanon, lite lätt rastlös möjligtvis.

- Jo, det kan man ju förstå, finns ju roligare saker än att prata med sig själv. Ett jag som dessutom bara består av ettor samt nollor :näsblod.

- Haha, ja fyfan. Du är en tragisk människa :FU.

- Dra åt helvete med dig :mad:.

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
- Gomorron Pinky, allt bra?

- God morgon Pinky, jo tack det är kanon, lite lätt rastlös möjligtvis.

- Jo, det kan man ju förstå, finns ju roligare saker än att prata med sig själv. Ett jag som dessutom bara består av ettor samt nollor :näsblod.

- Haha, ja fyfan. Du är en tragisk människa :FU.

- Dra åt helvete med dig :mad:.

är det dåligt drag i butiken? Kan du inte inventera eller nåt? :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
är det dåligt drag i butiken? Kan du inte inventera eller nåt? :)

Ja där var en liten svacka för nån sekund men nu är vi back on track. Inventera går inte för sig när det är såpass många timmar kvar att jobba :hihi.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Inget volvogäng som chattar med varandra i tråden som vanligt idag nej, sölrövar :mad:.

Nej, idag är vi lediga så då har vi inte tid :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan ska jag åka till Tröllhätta å bli full och äta en kräfta.
Jag har gjort en egen kräftskivehatt :cpparty

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
:skrattaåt

Vi har inte tid på helgerna! :D

Nu har hyndan fått lite kärlek... Nytt drivpaket samt en lätt smekning av polermedel :kär

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Kall staropramen :drool och blåvitt leder :yoparty

Lilla edet; 1 till kall SP

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Hur börjar man en kompaniafton på bästa sätt, om inte med en march upp över ett bergsknalle med lite frågor sporadiskt utspridda längs vägen, så man kan samla poäng och vara lite bättre än de andra (förhoppningsvis). Åtta kilometer backar i olika lutningar, och givetvis måste man ha på sig sin stridsutrustning med vapen, am och vatten i lagom dos för att öka på vikten lite, det ska ju inte gå lätt i uppförsbackarna ;). Riktigt sköj, lite tröttsamt och en hel del frisk luft:).

Efter den eminenta fotvandringen så var det olika stationer såsom korvgrillning, handgranatskastning, skjutning på tavla och även några stackars lerduvor strök med. Även här samlades det poäng i olika former.

Nu väntar bara middag, delgivning av slutpoäng och vinnare i dagens moment och sedan lite öl kanske.

En av bilderna är från gårdagens utryckning, då det tydligen efterfrågades en sådan...

Bifogat

• IMG_0835liten.jpg
    IMG_0835liten.jpg
    76.9 KB · Visningar: 44
  • IMG_0862liten.jpg
    IMG_0862liten.jpg
    51.5 KB · Visningar: 40
  • IMG_0859liten.jpg
    IMG_0859liten.jpg
    88.8 KB · Visningar: 42

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Hur börjar man en kompaniafton på bästa sätt, om inte med en march upp över ett bergsknalle med lite frågor sporadiskt utspridda längs vägen, så man kan samla poäng och vara lite bättre än de andra (förhoppningsvis). Åtta kilometer backar i olika lutningar, och givetvis måste man ha på sig sin stridsutrustning med vapen, am och vatten i lagom dos för att öka på vikten lite, det ska ju inte gå lätt i uppförsbackarna ;). Riktigt sköj, lite tröttsamt och en hel del frisk luft:).

Efter den eminenta fotvandringen så var det olika stationer såsom korvgrillning, handgranatskastning, skjutning på tavla och även några stackars lerduvor strök med. Även här samlades det poäng i olika former.

Nu väntar bara middag, delgivning av slutpoäng och vinnare i dagens moment och sedan lite öl kanske.

En av bilderna är från gårdagens utryckning, då det tydligen efterfrågades en sådan...

Öhhh du, kunde inte jag fått låna din hoj nu när den bara står?! :D :tungan

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Tack Bosse för att du bryter tystnaden...
GÖTT!!!

Mmmmm, 8-årig rom med purfärsk cola!

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc

känns som att vi som e brandmän i sverige har det lite tuffare på utryckningarna :D
vi hinner ju inte med att posera innan larmen även om vi vill:D :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...