Jag har också pungka!!!1 Konspiration!
Ja fifan...
Jag har också pungka!!!1 Konspiration!
Märkte du inte att det regnade och var kallt imorse
Menar ju bilen såklart
Är det ett hinder menar du?
Nejdå, På med skinnställ, regnställ och försvaret gamla välinoljade mc-skinntumvantar
från 30-talet och gasa på!
Så kom jag till jobbet iaf...
Men det är ju inget direkt nöje att köra hoj när det regnar och är kallt, inte för mig iaf..
Nä gött att sätta sig i en varm bil med ett kopp kaffe och lysna på go musik på väg till jobbet
Det är skitkul! Det späder på svårigheten och ökar spänningen!
Lättare att vakna till liv på morgonen, och betydligt roligare än att väcka sig själv med en kall dusch
Framförallt ser jag nöjet på hemvägen, då jag slipper rätta mig i ledet, och knö med andra bilister...
ööööuuffh, Alming är lika tjekCh som vanligt .
Som jag då....3163224Nej, jag är bara grinig för att jag jobbar som ett svin, men inte känner av det i plånboken
Nej, jag är bara grinig för att jag jobbar som ett svin, men inte känner av det i plånboken
Jag har ett toppenjobb åt dig. Du kan sitta hos mig och provspela mina PS2 spel, givietvis kommer det finnas oändligt med öl i kylen och jag betalar givetvis bra timlön.
Sant eller falskt. Vad tror du?
Som jag då....
Ska vi starta en tröstätarförening?
Vill inte han ha det så tar jag det :3163326Jag har ett toppenjobb åt dig. Du kan sitta hos mig och provspela mina PS2 spel, givietvis kommer det finnas oändligt med öl i kylen och jag betalar givetvis bra timlön.
Sant eller falskt. Vad tror du?
Killen som körde hade 2,1 promille i blodet.... och trots att ja själv aldrig skulle komma på tanken, så mår jag illa när jag ser bilden i huvudet nu, och är inte alls säker på att jag vill köra hoj på Gata alls längre....
PS. Jag har redan antagit utmaningen med jojomans jobb, men när han sa att jag även skulle få provköra sexmaskinen trodde jag inte det var sant
Det är nästan för bra för att vara sant.
Att du får Alming istället för mig? Bitter3163386Det är nästan för bra för att vara sant.
Att du får Alming istället för mig? Bitter
Jag ska konkurera ut dig...3163470Aaah, precis!
Jag rear ut min skäl, allt ska bort!
Kommer du hit och tvättar min tvätt med när du ändå är igång3163472BAh snart ut o skruva på reservdäck :
Nu är det Winnerbäck på radio. Då blir man lätt kärlekskrank... Bosse, var är du?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|