Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Märkte du inte att det regnade och var kallt imorse :va
Menar ju bilen såklart :)

Är det ett hinder menar du?

Nejdå, På med skinnställ, regnställ och försvaret gamla välinoljade mc-skinntumvantar
från 30-talet och gasa på!

Så kom jag till jobbet iaf...

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Är det ett hinder menar du?

Nejdå, På med skinnställ, regnställ och försvaret gamla välinoljade mc-skinntumvantar
från 30-talet och gasa på!

Så kom jag till jobbet iaf...

Men det är ju inget direkt nöje att köra hoj när det regnar och är kallt, inte för mig iaf..

Nä gött att sätta sig i en varm bil med ett kopp kaffe och lysna på go musik på väg till jobbet :tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Men det är ju inget direkt nöje att köra hoj när det regnar och är kallt, inte för mig iaf..

Nä gött att sätta sig i en varm bil med ett kopp kaffe och lysna på go musik på väg till jobbet :tummenupp

Det är skitkul! Det späder på svårigheten och ökar spänningen!
Lättare att vakna till liv på morgonen, och betydligt roligare än att väcka sig själv med en kall dusch :yoparty

Framförallt ser jag nöjet på hemvägen, då jag slipper rätta mig i ledet, och knö med andra bilister...

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Det är skitkul! Det späder på svårigheten och ökar spänningen!
Lättare att vakna till liv på morgonen, och betydligt roligare än att väcka sig själv med en kall dusch :yoparty

Framförallt ser jag nöjet på hemvägen, då jag slipper rätta mig i ledet, och knö med andra bilister...

Håller inte riktigt med där.. ser som sagt inget nöje alls med att sitta och frysa och bli blöt när jag kan sitta o dricka kaffe och lyssna på musik...

Men smaken e som :arsele

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
ööööuuffh, Alming är lika tjekCh som vanligt :mad:.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nej, jag är bara grinig för att jag jobbar som ett svin, men inte känner av det i plånboken :)

Jag har ett toppenjobb åt dig. Du kan sitta hos mig och provspela mina PS2 spel, givietvis kommer det finnas oändligt med öl i kylen och jag betalar givetvis bra timlön.

Sant eller falskt. Vad tror du?:fakta

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Jag har ett toppenjobb åt dig. Du kan sitta hos mig och provspela mina PS2 spel, givietvis kommer det finnas oändligt med öl i kylen och jag betalar givetvis bra timlön.

Om du låter mig använda den coola stolen (har du invigt den ännu???) så tror jag det är sant!

Som jag då.... :gnissla

Ska vi starta en tröstätarförening?

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Idag va vi och kollade på den där trafikfilmen med skolan, jag va först negativt intsälld då jag redan hade sett den 2 ggr.

Men jag får säga att även om jag själv aldrig nånsin skulle dricka och sen köra så fick man sig ändå en tankeställare.

De visade en bild på en kille som kört av vägen med hojen och träffat en lyktstolpe. Killen hade bara jeans, en goretex jacka och hjälm. FRUKTANSVÄRD BILD :zpy

Killen ligger i en 90 gradig vinkel runt stolpen med tarmar mm, liggande vid sidan av :( Dessutom är kroppen av fast det syns inte, men jag drar slutsatsen eftersom överkroppen "ligger för långt bort" från benen för att det ska vara proportionerligt :S

Killen som körde hade 2,1 promille i blodet.... och trots att ja själv aldrig skulle komma på tanken, så mår jag illa när jag ser bilden i huvudet nu, och är inte alls säker på att jag vill köra hoj på Gata alls längre.... :(

Ska vi starta en tröstätarförening?

Nej, förfanken... här lever man på nudlar, pasta, sallad, kyckling mm i små portioner varvat med all världens frukter för att gå ner i vikt....

Här blir ingen tröstätarförening :mattias:

3163326 Jag har ett toppenjobb åt dig. Du kan sitta hos mig och provspela mina PS2 spel, givietvis kommer det finnas oändligt med öl i kylen och jag betalar givetvis bra timlön.

Vill inte han ha det så tar jag det :tummenupp:

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Killen som körde hade 2,1 promille i blodet.... och trots att ja själv aldrig skulle komma på tanken, så mår jag illa när jag ser bilden i huvudet nu, och är inte alls säker på att jag vill köra hoj på Gata alls längre.... :(

Börja köra enduro!

Mvh Trädkramarföreningen

PS. Jag har redan antagit utmaningen med jojomans jobb, men när han sa att jag även skulle få provköra sexmaskinen trodde jag inte det var sant:gnissla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...