Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Ja, folk fnissar gott när man tar av sig skinnstället vid skåpen i korridoren för att sedan klättra i jeansen :hihi men som tur va fick mina saker plats i skåpet :)

Nu har vi omklädningsrum som det så fint heter på frisörskolan :D

Haha några sånna lyxigheter har vi inte på min skola. Får inte ens plats med min hjälm i skåpet, så den får man släpa runt på hela dagarna.

Blev det nått tränande för din del idag då?:D

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ja, folk fnissar gott när man tar av sig skinnstället vid skåpen i korridoren för att sedan klättra i jeansen :hihi men som tur va fick mina saker plats i skåpet :)

Jag kommer inte ens ihåg när jag såg dig i helställ senast, Juni nån gång :va.

Reamonn - Supergirl
Är en bra låt om man känner sig lite ensam och vill tycka lite extra synd om sig själv :gnissla.

Snart är det iaf hemgång, yay!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3183005 Haha några sånna lyxigheter har vi inte på min skola. Får inte ens plats med min hjälm i skåpet, så den får man släpa runt på hela dagarna.

Blev det nått tränande för din del idag då?:D
Komiskt nog så ringde jag ner till gymmet nu för jag tänkte traska dit ner och träna, men jag kommer inte träna om jag inte får nån hjälp så jag ville kolla att han var där (Viktor) men då upplyste damen i telefonen mig om att han inte jobbade där längre :va Känner mig jääääkligt dum nu kan ja säga...

Ja det va ju synd han verkade saklig och kunnig, men men.. de flesta gym har väl instruktörer idag så det borde inte va nå problem att hitta nått bra :)

3183034 Jag kommer inte ens ihåg när jag såg dig i helställ senast, Juni nån gång :va.

Reamonn - Supergirl
Är en bra låt om man känner sig lite ensam och vill tycka lite extra synd om sig själv :gnissla.

Snart är det iaf hemgång, yay!
Det kanske inte är så konstigt... :tungan: korven :rolleyes:

Last edited:

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Komiskt nog så ringde jag ner till gymmet nu för jag tänkte traska dit ner och träna, men jag kommer inte träna om jag inte får nån hjälp så jag ville kolla att han var där (Viktor) men då upplyste damen i telefonen mig om att han inte jobbade där längre :va Känner mig jääääkligt dum nu kan ja säga...

Ja det va ju synd han verkade saklig och kunnig, men men.. de flesta gym har väl instruktörer idag så det borde inte va nå problem att hitta nått bra :)

Han är kunnig, och även om han inte jobbar där längre så är han fortfarande där och tränar. Såg ju honom där senast igår. Snacka med honom bara så löser det sig, sen så får du ju en träff med en instruktör när du köper kort. :tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag håller med Pinky, och frestar honom med att jag får gå hem från jobbet redan nu!!!

inte så många timmar övertid idag:)

Någon som kan åka hem till mig och ställa sig vid spisen? Jag skulle uppskatta en god middag serverad när jag kommer hem idag...

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Haha, nee...stackarn, sorry :pannkyss.

Jag håller med Pinky, och frestar honom med att jag får gå hem från jobbet redan nu!!!

inte så många timmar övertid idag:)

Någon som kan åka hem till mig och ställa sig vid spisen? Jag skulle uppskatta en god middag serverad när jag kommer hem idag...

Jag frestar tillbaka och säger att jag är proppmätt och är, då denna dagen är avslutad ledig i 3 dygn :tummenupp.

I morrn ska jag köpa ett open-air kit till min nya Saab haha, fifan...jag kommer vara snabbast i stan!!!

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3183067 Han är kunnig, och även om han inte jobbar där längre så är han fortfarande där och tränar. Såg ju honom där senast igår. Snacka med honom bara så löser det sig, sen så får du ju en träff med en instruktör när du köper kort. :tummenupp
Som en dejt, eller hur menar då? :kär:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Haha, nee...stackarn, sorry :pannkyss.

Jag frestar tillbaka och säger att jag är proppmätt och är, då denna dagen är avslutad ledig i 3 dygn :tummenupp.

I morrn ska jag köpa ett open-air kit till min nya Saab haha, fifan...jag kommer vara snabbast i stan!!!

www.speedparts.se ?
phetaste saabdelarna att fynda på nätet...
JR?
Stoppa på ett sånt min ûbercoola saab, gick självklart tokbra efter det.
men ljudet var gött

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
www.speedparts.se ?
phetaste saabdelarna att fynda på nätet...
JR?
Stoppa på ett sånt min ûbercoola saab, gick självklart tokbra efter det.
men ljudet var gött

Självklart från Speedparts :tummenupp.

Jag antar att den knappast gick bättre men hör man ens någon skillnad inne i bilen? Snart kommer jag väl chippa skiten samt skaffa 3" blås hela vägen haha, fan också. Jag som skulle ha en billig vinterbil :huvet.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Jag antar att den knappast gick bättre men hör man ens någon skillnad inne i bilen? Snart kommer jag väl chippa skiten samt skaffa 3" blås hela vägen haha, fan också. Jag som skulle ha en billig vinterbil :huvet.

är det turbosaab? Då måste du skaffe en sån där pys väjstgäjt :)

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj

blir mullrigare insugsljud. du kommer märka skillnad där.
Jag hoppas du förstod ironin i mitt inlägg med ökad effekt.

3" rör och chip? isf hoppas jag verkligen att det är en turbosaab du skaffat, för annars är det bortkastade pengar.

Nu har jag varit o kollat på Bourne Ultimatum. Den var skitbra :banana

Grattis! Känns det bra?

Nu ska jag tryna!

godnatt

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...