Keller1975
Medlem
Är den inte tillåten inom EU eller? Den finns i Staterna men inte här vad jag kan se. Är det någon som vet något om det?
Gå på 98:an med insprut istället för förgasare , skick och magkänsla är nog det du får gå på men Mattias har nog svar på barnsjukdomarEn lite undring som kanske är OT i denna tråd, men blir lite sugen på att komplettera stallet med en billig Gixxer 750 från 95-97. Alla lär vara buskörda, men är det något maskinellt man bör se upp med?
En lite undring som kanske är OT i denna tråd, men blir lite sugen på att komplettera stallet med en billig Gixxer 750 från 95-97. Alla lär vara buskörda, men är det något maskinellt man bör se upp med?
Gå o köp! Kommer ut fina då och då. Har själv en -98 som jag restaurerar till 100% original. Köpte den direkt på telefon när den gick up på B. Stått i 19 år mellan 2001 och 2020. 2 brukare, och 2000 mil. Ger stort smile varje gång jag tar ut den! Kan rekommendera -98 -99 om du gillar SRAD. Insprutning = lättstartad. OBS! Min är inte till salu om det inte rör sig om STORA pengar haha.En lite undring som kanske är OT i denna tråd, men blir lite sugen på att komplettera stallet med en billig Gixxer 750 från 95-97. Alla lär vara buskörda, men är det något maskinellt man bör se upp med?
Sorry för urspårningen haha. Har så sjukt stort Gixxer hjärta sedan 10-års-åldern så blir lite överglad när det blir Gixxer-snack! On topic: GSX-R750 / 600 slutade gå till EU årsm -17 då ABS kravet kom. Kawa och Y uppdaterade sina modeller och hängde med till 2021 då EU5 kravet kom. D.v.s du kan inte köpa en Gixxer 750/600 med ABS. Tror jag är storyn…Sjukt snygg båge! Inget är OT i tråden så länge det handlar om 750:in.
Grymt fin Gixxer o i rätt färgGå o köp! Kommer ut fina då och då. Har själv en -98 som jag restaurerar till 100% original. Köpte den direkt på telefon när den gick up på B. Stått i 19 år mellan 2001 och 2020. 2 brukare, och 2000 mil. Ger stort smile varje gång jag tar ut den! Kan rekommendera -98 -99 om du gillar SRAD. Insprutning = lättstartad. OBS! Min är inte till salu om det inte rör sig om STORA pengar haha.View attachment 470601
Tack! Pojkdrömmen för mig! Så när denna dök upp för 29000 med 2500 i hel hel var det 0 % tvekan. Kör du själv tt600 00-02? Cool båge från rätt era!Grymt fin Gixxer o i rätt färg
Skickat från min moto g stylus via Tapatalk
Detta är min 3:e ttr. Köpte ny 1998 samt ny 2001. Och detta är en 00:a som behöver renoveras vilket är påbörjat. Väntar på delar som är beställt nuTack! Pojkdrömmen för mig! Så när denna dök upp för 29000 med 2500 i hel hel var det 0 % tvekan. Kör du själv tt600 00-02? Cool båge från rätt era!
Sorry trodde du menade Triumph tt600. Förstod nu att det är Yamaha ttr600 vi pratar!Detta är min 3:e ttr. Köpte ny 1998 samt ny 2001. Och detta är en 00:a som behöver renoveras vilket är påbörjat. Väntar på delar som är beställt nu
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|