Tja, den var ju rätt ok i gult oxå, (även om det var "artist's impression") se http://www.channel4.co.uk/4car/gallery/spy-shots/volvo-c50-cabrio/volvo-c50-cabrio_page_8.html Fast kanske lite mycket SAAB över det hela 
/F.

/F.
Mikael Cagiva skrev:Vackra bilar, själv försöker jag hitta en av de bilar som väl kan anses som föregångare till Peugeoten och Renaulten, nämligen Nissan 100 nx med glastargataket och gti-motorn.
Den tycker jag fortfarande ser ganska fräsh ut åldern till trots och jag kanske kan köra den på kostigarna jag bor på här ute i vildmarken...
Nja, 136 hk, samma transmission och motor som Sunny GtiEazyD skrev:Skitful om du frågar mig, men säkert stark.
Mikael Cagiva skrev:Nja, 136 hk, samma transmission och motor som Sunny Gti![]()
EazyD skrev:Hehe jaha, ja men säkert än kul första bil. Vad går en sån på nu förtiden?
Mikael Cagiva skrev:Tja, alla vill vi väl vara den enda i stan med med en sådan bil att imponera med, kanske vi har lite fel av högmod.
Men, skulle jag ha haft kapitalet och åldern skulle mitt val ha fallit på Renault Megane Coupe-Cabriolet med glastaket, intrycken som skrivits om den verkar vara positiva.
Mavve skrev:Volvo kommer alltid att vara förknippat med deras "fina" 240 och alla bilar de nånsin kommer göra är i grund&botten en sunkig 240. Bara bönder som köper dem...
Meganen var ruskigt snygg
PS. Man har inte rött läder.
Zeb_Macahan skrev:PS. man har inte pilotjackaDS
//jaG
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |