Nya Volvocabben - Bild

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mjo, en del saab är det väl allt. Men jag tycker dock att den är grymt mycket snyggare än c70:n iaf. Som ser ut som en hemmameckad cab av en 850.

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
volvo-c40-cabrio-illus.jpg

Volvon är skit snygg hoppas priset inte överdrivs och att metall tak ist för tyg tak.

PS: Meganen var as fin.

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Vackra bilar :), själv försöker jag hitta en av de bilar som väl kan anses som föregångare till Peugeoten och Renaulten, nämligen Nissan 100 nx med glastargataket och gti-motorn.
Den tycker jag fortfarande ser ganska fräsh ut åldern till trots och jag kanske kan köra den på kostigarna jag bor på här ute i vildmarken...

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
Mikael Cagiva skrev:
Vackra bilar :), själv försöker jag hitta en av de bilar som väl kan anses som föregångare till Peugeoten och Renaulten, nämligen Nissan 100 nx med glastargataket och gti-motorn.
Den tycker jag fortfarande ser ganska fräsh ut åldern till trots och jag kanske kan köra den på kostigarna jag bor på här ute i vildmarken...

Skitful om du frågar mig, men säkert stark.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Njae.... jag å farsan har funderat på den med, men eftersom vi ha en pippigul 306 cabbe nu och den är helt underbar (00a, gul, 2200 mil, aldrig sett regn) så vill vi nästan ha en pega igen.... eller en A4a....

cab13.jpg

//jaG

Mikael Cagiva skrev:
Tja, alla vill vi väl vara den enda i stan med med en sådan bil att imponera med, kanske vi har lite fel av högmod :) .
Men, skulle jag ha haft kapitalet och åldern skulle mitt val ha fallit på Renault Megane Coupe-Cabriolet med glastaket, intrycken som skrivits om den verkar vara positiva.

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
Nya Meganen var riktigt nice! Nya Volvon var däremot mindre att hänga i julgranen.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Volvo kommer alltid att vara förknippat med deras "fina" 240 och alla bilar de nånsin kommer göra är i grund&botten en sunkig 240. Bara bönder som köper dem...

Meganen var ruskigt snygg :rock

PS. Man har inte rött läder.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
PS. man har inte pilotjacka :tungan DS

//jaG

Mavve skrev:
Volvo kommer alltid att vara förknippat med deras "fina" 240 och alla bilar de nånsin kommer göra är i grund&botten en sunkig 240. Bara bönder som köper dem...

Meganen var ruskigt snygg :rock

PS. Man har inte rött läder.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...