Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Om den går i produktion så kommer den nog få en riktig sadel.
Pejo skrev:Om dom gav hojjen prestanda så skulle den vara något mer än att se på.
Det första dom borde göra är att riva bort den där trötta ubåtsmotorn och stoppa in en pigg rova, varför inte med en lite turbo på en gång. Sen kanske minska axelavståndet från en engelsk mil till 1,4 meter... sen kanske vi har nåt man kan åka på, inte bara glo på.
Snyggt var det dock.... kanske.
V-Gurra..?oFFkeFF skrev:Mången r-förare som fått pisk av v-maxar för att de har så mycket pulver och är lättstartade med låg tyngdpunkt...
Neutral skrev:V-Maxen har alltid varit lite av en favorit för mig så jag är besviken att de inte gjort mer än så här. Ser ju ut som dagens modell custad av en jänk.
Neutral skrev:V-Gurra..?
Ok, tänkte väl. Nej, för dragracing så är den ju klockren, när den kom var den väl överlägsen. I dag finns det säkert värre men det är fortfarande den enda hoj som ser ut som en dragbike ska enligt mig då.oFFkeFF skrev:Rakt fram nudå alltså
Folkezx9r skrev:Ingen som kan shopa om baken på den med en 954:a häck eller nåt ?? Vore kul att se... Rätt läcker nu , men ack vilken risig häck !! Ser ut som Moster Gerda på hemmet med sinn feta bullröv !!
philsson skrev:grym hoj gillade dock inte dynan och bakskärmen.
Det futuristiska stuket är väl ok, men...nä... den gamle var bättre!Wiseguy skrev:Några bilder på en koncepthoj Yamaha presenterade på Tokyo-mässan.
Kommer dom sätta denna i produktion....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |