Inatt delade jag säng med självaste Mattias, det var en ren fröjd .
Du åker till Stockholm där det borde finnas en hel hög med snygga, trevliga och intressanta tjejer och ändå hamnar du i säng med en kille...
Du åker till Stockholm där det borde finnas en hel hög med snygga, trevliga och intressanta tjejer och ändå hamnar du i säng med en kille...
Hahaha, tänkte precis detsamma...!
Vissa är enklare än andra .
Jag åkte inte till Sthlm för att ligga .
Jag sov hos en flicka men så gjorde även Mattias och en annan flicka, dock så fick jag och Mattias dela säng då flickorna bestämde.
What to do liksom?
Fröken fin i kanten Jessan borde ju tycka att det är en fin grej att jag inte har en massa one-night stand .
Och på datorn!
Och på datorn!
Alkolås på mobilen borde det finnas..! Jag ringde fyllesamtal från Thailand nån natt! Pratade i typ 20 minuter, fått höra nu i efterhand att det ska va skitdyrt att ringa därifrån..! Får väl se sen på räkningen..
Nu kanske man inte ska dömma alla pga en person men det är bäst att vara på den säkra sidan! Och varför begränsa sig till stockholmare när man ändå är igång.
Alkolås på mobilen borde det finnas..! Jag ringde fyllesamtal från Thailand nån natt! Pratade i typ 20 minuter, fått höra nu i efterhand att det ska va skitdyrt att ringa därifrån..! Får väl se sen på räkningen..
Godmorgon!
Det ÄR dyrt att ringa utlandssamtal från mobilen.
Hur kan man undgå att få den informationen?
Hmm ja.. Vad vill du ha sagt med det i detta sammanhang..?
Det kostar ju även pengar för den personen du ringer TILL
Ingenting, retas med dig.
Jo, men det är ju olika dyrt från olika länder, så kart! Sen beror det ju på var man lägger ribban för "dyrt" också!
Jag har sån här "passport-grej" så att det kostar en del att koppla upp, sen är det vanligt minutpris, men sen får man betala uppkopplingsvagiften var 20e minut...
telenor is da shit...
Länder utanför europa kan dock ha ganska hög uppkopplingsavgift.
Första gången jag hörde om "passport", framgick det inte att man var tvungen att skicka ett sms och anmäla sig kostnadsfritt till tjänsten.
Trodde det var automatiskt.
Det blev dyrt...
Köra minimoto någon?
Typ nu?
KÖRA KÖRA!
Ngn som har en sådan här att låna ut till mig??
Jag har egna blad!!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |