Nyaste spamskittråden #3½!

Status
Ej öppen för fler svar.

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
jäkla tryck det var på Gotland Ringbiljetterna då!
men jag fick mig en iaf! några mer som ska dit helg två kanske?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
FFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNN SSSSSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GGGGGGGGGGGGGÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT DDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTT ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLÅVITT MOT GULDET!

Jag har plåtar på söndag. Då ska guldet hem. Trillaborg ska krossas och guldet kommer tillbaka till kamratgården! Helvete så gött det är.

:banana

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
FFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNN SSSSSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GGGGGGGGGGGGGÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT DDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTT ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLÅVITT MOT GULDET!

Jag har plåtar på söndag. Då ska guldet hem. Trillaborg ska krossas och guldet kommer tillbaka till kamratgården! Helvete så gött det är.

då va man full igen.. fan också...

men men, hemma är man, ensam i sin egen säng som vanligt :( Godnatt gott folk

jäkla tryck det var på Gotland Ringbiljetterna då!
men jag fick mig en iaf! några mer som ska dit helg två kanske?
FAN jag skulle ju boka andra helgen ju.. nu missade jag det... om nån har en plats över redan nu så vill jag köpa den! PRONTO :)

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Gutenmorgen!

Det brukar inte vara mörkt när jag går upp :va

BLÅVITT MOT GULDET!

Herlich!!

Sen går de och vinner hela den där champinjonligan osv osv..

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Min plan om att vara på jobbet 0700 idag gick ju sådär bra :näsblod

Vitaminer, resorb och alvedon till frukost, nu kaffe :tummenupp

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Man blir förbannad!

Djävla tjyvpack!

Hade inbrott på ett av våra kontor igår natt.. nu är skaderapporten sammanställd:

Tjuven/arna fick med sig en gammal skitdator samt en plattskärm, totalt
kanske ett värde av 2000 kr.

Mitt problem är massa tysen större än så... skadegörelsen kostar långt mycket mer än vad som blev stulet, ett krossat skyltfönster, skadade skyltar, jack i parkettgolv, skadade möbler och annan inredning.. flera djävla dagars jobb för att några sketna avskum behövde få loss ett par kronor.

Att dessutom börja måndagsmorgonen med att behöva ringa till den höggravida tjejen som jobbar där och förvarna henne om kaoset som skulle möta henne när hon kom till jobbet gör en inte på direkt bättre humör.

Ibland känns straffet "hugga handen av den som stjäl" inte så himla dumt :mad:

:rensatluften

tobster

di brann aov
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
SV1000S
Djävla tjyvpack!

Hade inbrott på ett av våra kontor igår natt.. nu är skaderapporten sammanställd:

Tjuven/arna fick med sig en gammal skitdator samt en plattskärm, totalt
kanske ett värde av 2000 kr.

Mitt problem är massa tysen större än så... skadegörelsen kostar långt mycket mer än vad som blev stulet, ett krossat skyltfönster, skadade skyltar, jack i parkettgolv, skadade möbler och annan inredning.. flera djävla dagars jobb för att några sketna avskum behövde få loss ett par kronor.

Att dessutom börja måndagsmorgonen med att behöva ringa till den höggravida tjejen som jobbar där och förvarna henne om kaoset som skulle möta henne när hon kom till jobbet gör en inte på direkt bättre humör.

Ibland känns straffet "hugga handen av den som stjäl" inte så himla dumt :mad:

:rensatluften

kan väl säga att det var inte roligare att komma hem efter jobbet o se sin lägenhetsdörr uppbryten förra torsdagen:mad:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
kan väl säga att det var inte roligare att komma hem efter jobbet o se sin lägenhetsdörr uppbryten förra torsdagen:mad:

Jag har alltid undrat hur man lyckas göra inbrott i en lägenhet och varför dom väljer just din? Vart bor du samt vilken våning? Bottenplan? Vad snodde dom :mad:?

En liten tröstkram till Barbs likaså :pannkyss.

Någon som ska med på SH-fest i Sthlm i helgen? Åker upp på lördag förmiddag och hem igen på söndag eftermiddag nån gång. Jag erbjuder enbart transport (läs: vill bara spara soppapengar :gnissla), boende m.m får du/ni ordna på egen hand :rolleyes:.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Men se till att skriva nu då så att vi kan stänga den här skittråden sen och öppna en NY!:mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...