Rasorblade
Ny medlem
bsajanne skrev:Hej på er alla som skriver.
.
Du får ursäkta men jag läser alltid fel på ditt namn. Tror hela tiden det står "bajsjanne" Sorry
.
Du är förlåten. Jag tycker om dina bröst...Rasorblade skrev:Du får ursäkta men jag läser alltid fel på ditt namn. Tror hela tiden det står "bajsjanne" Sorry
OLJEKYLD GSXR skrev:Triumph Truxton! Övningskör med stil Låg, lätt och snäll, den borde passa. Dessutom är den snygg.
Rasorblade skrev:Du får ursäkta men jag läser alltid fel på ditt namn. Tror hela tiden det står "bajsjanne" Sorry
Håller med, kolla upp VFR 800, detta är min förstahoj och sitthöjd, armvinkel, motorkaraktär m.m.är perfekt för en nybörjare. Det enda som jag skulle vilja varna för är vikten. Vet att mclinda här på forumet bytte sin av just den anledningen.bsajanne skrev:Hej på er alla som skriver.
Jag kollar av här lite då och då. Det kommer in lite nya förslag med jämna mellanrum. Bl.a. VFR 800 måste vi kolla upp åxå. Kawa Z750 har jag ett svagt minne av att vi kollade på hos Mc Varuhuset i 08. Den fick godkänt av henne men inte min son. Han gillda baksätet på Hornet. Det var därför vi började spana in den men vi kom fram till att den är för liten att köra upp på. Sen har vi börjat leta större hoj som ska vara med i framtiden. Hon vill helt enkelt övningsköra på samma hoj hon kör upp på och sen ha kvar den ett tag framöver, typ 1 år eller 3.
Jag vet att man kan hyra hoj för uppkörning av trafikskolorna. Det är ett bra alternativ tycker jag men, grabbar, ni vet ju vem som bestämmer hemma.
Alla tips tas tacksamt emot. Hoj inhandlas under vintern/våren.
Jag kollar av här lite då och då. Det kommer in lite nya förslag med jämna mellanrum. Bl.a. VFR 800 måste vi kolla upp åxå. Kawa Z750 har jag ett svagt minne av att vi kollade på hos Mc Varuhuset i 08. Den fick godkänt av henne men inte min son. Han gillda baksätet på Hornet. Det var därför vi började spana in den men vi kom fram till att den är för liten att köra upp på. Sen har vi börjat leta större hoj som ska vara med i framtiden. Hon vill helt enkelt övningsköra på samma hoj hon kör upp på och sen ha kvar den ett tag framöver, typ 1 år eller 3.
Jag vet att man kan hyra hoj för uppkörning av trafikskolorna. Det är ett bra alternativ tycker jag men, grabbar, ni vet ju vem som bestämmer hemma.
Alla tips tas tacksamt emot. Hoj inhandlas under vintern/våren.
Rasorblade skrev:Du får ursäkta men jag läser alltid fel på ditt namn. Tror hela tiden det står "bajsjanne" Sorry
fazerfun skrev:Vad ska hon ha den till? Monster eller Hornet 900 (Monstret är ju klart mycket charmigare) tror jag skulle funka men ska ni ut och åka lite längre turer så är ju en naken hoj inte optimalt.
satt och tänkte på exakt samma sak....antar att man läser det man vill läsa det är inte så att du läser "FCUK" som något annat när du ser en tjej men en sån tröja..??
FCUK = French Connection UK ett klädmärkebsajanne skrev:"FCUK" på en tjejäs t-skjorta betyder *....* Vadå? Nu känner jag mig så där begåvad igen precis som när jag skriver insändare med massa moraler i...
bsajanne skrev:Övningsköra. Dagsturer till fiket. Ett par träffar varje år med tält. Det är väl vad vi gör med hoj. Vet ej om tänker åka hoj till jobbet varje dag. Det visar sig i framtiden.
"FCUK" på en tjejäs t-skjorta betyder *....* Vadå? Nu känner jag mig så där begåvad igen precis som när jag skriver insändare med massa moraler i...
Jag vet inte vilken sajt du drömmer om men jag är på sporthoj pga motorcyklar.Maria1980 skrev:Jag som trodde att BS i namnet BSAJANNE stod för vilken läggning han har. För så är det ju på många andra sajter
Jag skulle bli förvånad om hon inte vill ha en tillförlitlig japansk plastgris.Victor skrev:Hornet 900 är vettig, men det dräller ju av billiga kåpförsedda hojer som man kan köra på. Hon kommer i egenskap av att vara en smart tjej säkert välja något japanskt, massproducerat med hög tillförlitlighet och bra köregenskaper. Motsatsen till din monster allså.
Ni kommer ständigt bråka om det där och du kommer ångra att hon tog körkort.
bsajanne skrev:Jag vet inte vilken sajt du drömmer om men jag är på sporthoj pga motorcyklar.
Kolla in på http://www.bsaoc.org/ så finns det en hel del länkar som handlar om bl.a. BSA.
Liten fundering av hur du läser/tänker. Om BS står för någons läggning, vad står då AJANNE för???
Nu vet du förstås redan hur det är i det här fallet men ibland undrar jag hur folk läser eller rättare sagt inte läser. Jag ser förstås hur folk skriver och det säger en del... men inte allt. :kocko
Ja, då blev det 1-1 nu!Maria1980 skrev:Aah, inte ta det så. Jag försökte bara vara lite ironisk, men misslyckades eftersom du inte tog det på rätt sätt. Självklart förstår jag att det inte är det du syftar på i valet av namn.
Ska kika på länken
Gott nytt år!
bsajanne skrev:Hornet 900 är förmodligen ett bra alternativ.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |