rezz
Ny medlem
Kan man få ner exempelvis en R1, till 25kw? Vad skulle en sådan strypningssatts kosta?
Kan man få ner exempelvis en R1, till 25kw? Vad skulle en sådan strypningssatts kosta?
Varför ha en R1 med 25kw??????
Finns det nån här på Sporthoj som har torskat olovlig körning när man kört en 25kw reggad hoj som sedan har blivit ostrypt?Och sen river man bort strypningen så fort den är omreggad och åker dit för olovlig körning när man vurpat....
Finns det nån här på Sporthoj som har torskat olovlig körning när man kört en 25kw reggad hoj som sedan har blivit ostrypt?
Snart så....Jag lyfter denna tråden istället för att skapa en ny. Jag ställer samma fråga![]()
Finns det nån här på Sporthoj som har torskat olovlig körning när man kört en 25kw reggad hoj som sedan har blivit ostrypt?
Jag lyfter denna tråden istället för att skapa en ny. Jag ställer samma fråga![]()
Förmodligen gör det ontAnnars händer väl inte så mycket. Försäkringsbolagen tar betalt efter ursprungseffekten så dom bryr sig nog inte. Ingen olovlig körning. Hur många kör inte med chippade bilar utan att reggat om till högre effekt?
JO men nu handlar det om körkortet som säger att man inte får köra med mer än 25kw.
Det är olovlig körning...
Nja, jag svarade Ninjamalm som jag förstod frågade vad som händer om man har kort för tung mc, alltså obegränsad effekt.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |