mcn ska nu säljas och måste ha nått med 2 hjul. Så kom och tänka på en fiddy. Jag är en leksugen grabb som gillar att köra bakhjul och stoppies. Vilken fiddy skulle ni rekommendera jag vill ha nåt med lite kraft i och som det finns delar till?
Slipbert skrev:mcn ska nu säljas och måste ha nått med 2 hjul. Så kom och tänka på en fiddy. Jag är en leksugen grabb som gillar att köra bakhjul och stoppies. Vilken fiddy skulle ni rekommendera jag vill ha nåt med lite kraft i och som det finns delar till?
MiniKina skrev:
Gauze skrev:Baraför att de är en kina behöver det inte betyda skräp.
Många kinahojar nu för tiden är riktigt bra !
mvh
Slipbert skrev:mcn ska nu säljas och måste ha nått med 2 hjul. Så kom och tänka på en fiddy. Jag är en leksugen grabb som gillar att köra bakhjul och stoppies. Vilken fiddy skulle ni rekommendera jag vill ha nåt med lite kraft i och som det finns delar till?
TjenaSlipbert skrev:mm dem verkar ha bra kvalite men vill lägg ut max 8 lakan och få en fete bra hojj ändå
Denna har koppling, 4 växlar som ligger som på en vanlig hoj.Slipbert skrev:är de halvautomat på kina crossen? eller det 'är med koppling?
Andreas LB skrev:Och nästan alla påstår att dom billigare är bara skräp (bortskämda ungar som får allt dom pekar på).
Gauze skrev:För det första:
en billigare hoj ( runt 5k ) håller inte alls för mycket, såvida du inte kittar den med rejäla grejer, och då är du ändå uppe i samma pris som en Pitpro osv.
självklart räcker det med en billigare hoj om du bara ska leka i trädgården, eller på gatan, Men om du vill ha kul på banan och kanske hoppa på hopp är det bara dumt och snåla.
andra: att "bortskämda ungar får vad dom vill" tycker jag va löjligt sagt.
Själv fick jag ta jobb och tjäna ihop till en lite dyrare, Tror det är lika för de flesta ..
Men helt upp till var och en ..
mvh
Ja som ec2bme säger så verkar det finnas ok prylar för 5000. Fråga honom var han köpt den och vilken tillverkare det är. Ska tydligen finnas över 200 fabriker i Kina som tillverkar minimotos och minicross av varierande kvalitet...Slipbert skrev:hehe ok. Jag vill max lägga lixom 7-8 tusen för en fiddy ska ju ha hjälm coh tuffa brillor me.Men ingen som har någon ten7 eller etnies eller vad dem heter. Får nog såld motorcykeln i helgen så fliset kommer in =)
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|