Inte stressa nu.....tänk på att de kommer en massa löv och skit nu på vägarna.Ida.J skrev:japp ska bara fixa lite på hojen först... men sen så...! skulle haft den körklar nu i helgen... men inte... hoppas på ännu mer fint väder framöver så man får köra lite innan det blir för kallt...
Syss skrev:Välkommen och grattis!
Men kör försiktigt nu, det är pisshalt ute... La själv hojen i fredags...
Varför gjorde du så??? Hoppas det är ok med dig, cyklar finns det fler avSyss skrev:Välkommen och grattis!
Men kör försiktigt nu, det är pisshalt ute... La själv hojen i fredags...
CaféRacer skrev:Grattis grattis!
Men det luktar lite skenförsäkring, 86á o en gixxer600 ??... Hmm
rust29 skrev:Varför gjorde du så??? Hoppas det är ok med dig, cyklar finns det fler av
Stoppsladd skrev:Grattis
hojen köpt i Gagnef/ Dalarna?
CaféRacer skrev:Grattis grattis!
Men det luktar lite skenförsäkring, 86á o en gixxer600 ??... Hmm
kul att du fått körkort.o fin mc hade du oxå.kör försiktigt ett tag nuIda.J skrev:Nej inte i Gagnef... men i Karlstad
skenförsäkring... nej då... inget sånt inte... allt är i sin ordning...! Det får kosta om man ska ha det man vill ha
Per Fireblade skrev:kul att du fått körkort.o fin mc hade du oxå.kör försiktigt ett tag nu
Hoppas kan man ju.Längtar till våren så jag får ge mej ut o åka igen.Ställde av för en månad sen :kocko Men jag får hänga här på sporthoj iställetIda.J skrev:jadå jag ska tänka på att köra försiktigt.. det är ju som sagt lite halt på vägarna nu... Tack för alla försiktigthetsvarningar... kanske man tänker lite längre
Ida.J skrev:Nej inte i Gagnef... men i Karlstad
skenförsäkring... nej då... inget sånt inte... allt är i sin ordning...! Det får kosta om man ska ha det man vill ha
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|