Old Badger
SportHojsentusiast
Inte om du har en effektstark hoj!
Men det har inte jag... Men det finns andra fördelar som gör att jag trivs ändå...
Inte om du har en effektstark hoj!
Jag har kört bil på Kinnekulle och tyckte att det var riktigt trevligt så jag kan tänka mig att det är fantastiskt kul på hoj.
Er6'an ser inte helt dum ut. Fz6'orna ligger ju riktigt i pris också. Dock har jag en fabless för tvåcylindriga maskiner så Kawan lockar lite mer.
Annars har jag ju en XJ550 som står i garaget utan att göra ngn större nytta den kanske skulle duga till att börja med
Jag har kört bil på Kinnekulle och tyckte att det var riktigt trevligt så jag kan tänka mig att det är fantastiskt kul på hoj.
Er6'an ser inte helt dum ut. Fz6'orna ligger ju riktigt i pris också. Dock har jag en fabless för tvåcylindriga maskiner så Kawan lockar lite mer.
Annars har jag ju en XJ550 som står i garaget utan att göra ngn större nytta den kanske skulle duga till att börja med
Fasen vad mycket bra tips jag fått! Får ta och fundera ordentligt på hur jag skall göra.
Har tänkt att ta trajjan på ngn knixkurs med smc. Men ngt mer inspirerat än så vill jag nog inte utsätta den för. Är rädd för att talangen skall ta slut alldeles för fort och att jag skall skicka ut pärlan i salladen!
XJ550'n däremot är jag inte ett dugg rädd om! Den skulle jag kunna kasta ikull, garva lite och åka vidare!
Tål att tänkas på det här!
Haha, ja det har du ju helt rätt i! Jag har, i nuläget, inga som helst aspirationer att bli mästare.
Som du säger är det nog vettigt att bara ta det lugnt och ha roligt till att börja med! Ska anmäla mig till kurser och börja i den änden så får vi se vart det tar vägen!
När det kommer till däck. Jag har diablo rosso III på trajjan idag. Är det ett däck som skulle kunna funka hyfsat på banan också?
//C
Ser ut att funka bra enligt Pirelli själva;
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-rosso-III
Mvh,
Ingvar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!